Planer słów kluczowych co to jest - Google Keyword Planner, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest planer słów kluczowych - Google Keyword Planner, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest planer słów kluczowych?
Co to jest planer słów kluczowych?

Planer słów kluczowych (Google Keyword Planner) jest darmowym narzędziem dostępnym w ramach usługi Google Ads. Pozwala na wyszukiwanie fraz kluczowych wpisywanych przez użytkowników w wyszukiwarce Google. Dzięki niemu wiadomo, jakie słowa kluczowe są najczęściej wyszukiwane.

Planer słów kluczowych to bardzo cenne narzędzie do szukania fraz kluczowych potrzebnych do skutecznego pozycjonowania, jak i planowania kampanii reklamowych Google Ads. Informacje, jakie można otrzymać, korzystając z planera słów kluczowych, to m.in.:

  • średnia miesięczna ilość wyszukań,
  • konkurencja,
  • stawka za górę strony.

Planer słów kluczowych pozwala na wyszukanie fraz kluczowych najczęściej wpisywanych dla wybranego języka, regionu i przedziału czasu. Pozwala na wyszukanie maksymalnie 10 słów kluczowych, na podstawie których narzędzie podaje podobne propozycje.

planer słów kluczowych
Planer słów kluczowych w panelu Google Ads

 

Sprawdź również: co to jest słowa kluczowe, co to jest Google Ads

Dodatkowe informacje:

  • https://ads.google.com/intl/pl_pl/home/tools/keyword-planner/

Definicja pojęcia planer słów kluczowych - Google Keyword Planner
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.