Retencja klientów  co to jest - Customer Retention, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest retencja klientów  - Customer Retention, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest retencja klientów ?
Co to jest retencja klientów ?

Retencja klientów (ang. Customer Retention) to poziom utrzymywania klientów przez daną firmę. Oznacza to zdolność przedsiębiorstwa do utrzymywania klientów na dłuższy czas, poprzez zapewnienie im odpowiedniej jakości obsługi i produktów, a także korzystnej oferty i rabatów. 

Retencja klientów jest jednym z najważniejszych wskaźników sukcesu firmy, ponieważ przyciągnięcie nowych klientów jest zazwyczaj bardziej kosztowne niż utrzymanie już istniejących. Dlatego właśnie wiele firm stara się dbać o nabywców poprzez różne strategie i programy lojalnościowe, co ma na celu zwiększenie ich poziomu retencji.
 

Definicja pojęcia retencja klientów  - Customer Retention
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.