ślepota banerowa co to jest - Banner Blindness, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest ślepota banerowa - Banner Blindness, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest ślepota banerowa?
Co to jest ślepota banerowa?

Banner Blindness (ślepota banerowa) oznacza naturalną, niewymuszoną zdolność użytkownika sieci do automatycznego pomijania materiałów promocyjnych wyświetlanych na stronach internetowych. Zjawisko ślepoty banerowej zostało wykształcone i funkcjonuje jako rodzaj samoobrony przed nachalnym i agresywnym przekazem reklamowym.

Pojęcie Banner Blindness jest ściśle związane z Teorią Detekcji Sygnałów, funkcjonującą w dziedzinie psychologii, która zakłada, że użytkownik dokonuje autofiltracji użytecznych dla niego informacji (sygnałów), ignorując przy tym treści zinterpretowane jako chaotyczne i nieprzydatne (szumy).

Definicja pojęcia ślepota banerowa - Banner Blindness
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.