Analiza porównawcza co to jest - Benchmarking, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest analiza porównawcza - Benchmarking, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: badanie porównawcze

Co to jest analiza porównawcza?
Co to jest analiza porównawcza?

Benchmarking, nazywane także analizą porównawczą lub badaniem porównawczym, to proces porównywania wydajności, procesów lub praktyk jednej organizacji z innymi organizacjami w branży lub wewnętrznie w różnych działach. 

Celem benchmarkingu jest identyfikacja najlepszych praktyk, procesów lub innowacji, które pomogą poprawić wydajność lub zwiększyć konkurencyjność organizacji. Benchmarking może obejmować różne obszary, takie jak koszty, jakość, procesy, technologie, zasoby ludzkie, strategie rynkowe itp.
 

Definicja pojęcia analiza porównawcza - Benchmarking
badanie porównawcze
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...