Definicje i pojęcia

Słownik SEO i SEM

SPIS POJĘĆ SEO SEM
Nie znaleziono szukanej frazy!

Marketing internetowy, a w szczególności pozycjonowanie stron to złożony proces, przy omawianiu którego nieodzownie pojawiają się specjalistyczne terminy i skróty. Drogą do osiągnięcia zadowalających efektów z usługi pozycjonowania jest zrozumienie kluczowych pojęć, a tym samym poznanie szczegółowych zasad panujących w świecie marketingu internetowego. Wyjaśnienie branżowych terminów zawiera poniższy słownik SEO i SEM, w którym umieściliśmy zarówno ogólne definicje, jak i bardziej szczegółowe wyjaśnienia najważniejszych pojęć oraz rozwinięcia popularnych skrótów.

Pragniemy, aby wyjaśnienie definicji było jak najbardziej przystępne i ułatwiało zrozumienie zarówno procesu pozycjonowania, jak również wielości czynników i narzędzi na niego wpływających. Zadbaliśmy o to, aby słownik SEO zawierał nawet rzadko stosowane skróty i zamienniki, tak, aby żadne branżowe pojęcie nigdy nie wypłynęło z naszej agencji niezrozumiałe. W związku z dynamiką rozwoju tendencji w wyszukiwarce, nasz słownik SEO będzie na bieżąco aktualizowany o najnowsze pojęcia i branżowe informacje.

Jeśli chcielibyście, aby niniejszy słownik SEO i SEM zawarł wyjaśnienie konkretnego terminu powiązanego z naszą branżą, zapraszamy do kontaktu! Na pewno uwzględnimy Twoje sugestie i pomożemy Ci w lepszym zrozumieniu istoty procesu pozycjonowania stron!

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...