Out-stream co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Out-stream, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest Out-stream?
Co to jest Out-stream?

Reklama out-stream to rodzaj reklamy wideo, która nie jest osadzona wewnątrz strumienia treści wideo, ale wyświetlana jest w kontekście artykułów, postów czy innych treści tekstowych na stronie internetowej. Reklama out-stream zaczyna się odtwarzać automatycznie (zwykle bez dźwięku), gdy użytkownik przewija stronę i napotyka na umieszczoną reklamę.

Reklamy out-stream różnią się od reklam in-stream, takich jak pre-roll, mid-roll czy post-roll, które są osadzone bezpośrednio przed, w trakcie lub po strumieniu wideo. Reklamy out-stream pozwalają na dotarcie do szerszej grupy odbiorców, gdyż nie są ograniczone do serwisów z treściami wideo.

Główne zalety reklam out-stream:

  • Większy zasięg: reklamy out-stream pozwalają na dotarcie do szerszej grupy odbiorców, gdyż nie wymagają treści wideo, aby być wyświetlane.
  • Lepsze zaangażowanie: reklamy out-stream zazwyczaj są mniej inwazyjne dla użytkowników, ponieważ rozpoczynają się od odtwarzania bez dźwięku i zaczynają grać z dźwiękiem tylko wtedy, gdy użytkownik na nie kliknie lub najedzie kursorem.
  • Większa kontrola: reklamy out-stream dają reklamodawcom większą kontrolę nad tym, gdzie ich reklamy zostaną wyświetlone, co pozwala na lepsze dopasowanie do grupy docelowej.

Reklamy out-stream, podobnie jak inne rodzaje reklam wideo, są zwykle płatne na podstawie liczby wyświetleń (CPM - koszt za tysiąc wyświetleń) lub zaangażowania (CPE - koszt za zaangażowanie).

Definicja pojęcia Out-stream
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...