Reklama out-stream to rodzaj reklamy wideo, która nie jest osadzona wewnątrz strumienia treści wideo, ale wyświetlana jest w kontekście artykułów, postów czy innych treści tekstowych na stronie internetowej. Reklama out-stream zaczyna się odtwarzać automatycznie (zwykle bez dźwięku), gdy użytkownik przewija stronę i napotyka na umieszczoną reklamę.
Reklamy out-stream różnią się od reklam in-stream, takich jak pre-roll, mid-roll czy post-roll, które są osadzone bezpośrednio przed, w trakcie lub po strumieniu wideo. Reklamy out-stream pozwalają na dotarcie do szerszej grupy odbiorców, gdyż nie są ograniczone do serwisów z treściami wideo.
Główne zalety reklam out-stream:
Reklamy out-stream, podobnie jak inne rodzaje reklam wideo, są zwykle płatne na podstawie liczby wyświetleń (CPM - koszt za tysiąc wyświetleń) lub zaangażowania (CPE - koszt za zaangażowanie).
Definicja pojęcia Out-stream
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!