In-stream co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest In-stream, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest In-stream?
Co to jest In-stream?

In-stream to rodzaj reklamy wideo, która jest osadzona bezpośrednio w strumieniu treści wideo i odtwarzana przed (pre-roll), w trakcie (mid-roll) lub po (post-roll) głównym materiale wideo. Reklamy in-stream są powszechnie stosowane na platformach takich jak YouTube, Vimeo, czy serwisach streamingowych oferujących treści wideo.

Reklamy in-stream mają na celu zainteresowanie widza, zanim ten skupi się na właściwej treści wideo. Są one powszechnie wykorzystywane w celach promocyjnych, zarówno dla produktów, usług, jak i marek. In-stream jest skuteczny, ponieważ trafia do widza w momencie, gdy ten jest już zaangażowany w oglądanie treści wideo.

Reklamy in-stream można spotkać w różnych wariantach, takich jak:

  • Skippable: reklamy, które można pominąć po pewnym czasie (np. 5 sekund). Użytkownik ma wybór, czy chce oglądać całą reklamę, czy pominąć ją i przejść do właściwej treści wideo.
  • Non-skippable: reklamy, których nie można pominąć, zmuszając widza do obejrzenia ich w całości przed kontynuowaniem oglądania treści wideo. Mogą być krótkie (np. 15 sekund) lub dłuższe (np. 30 sekund).
  • Bumper ads: krótkie reklamy trwające zazwyczaj 6 sekund, których nie można pominąć. Są one wykorzystywane do przekazania krótkiego i treściwego komunikatu reklamowego.

Reklamodawcy zwykle płacą za reklamy in-stream na podstawie liczby wyświetleń (CPM – koszt za tysiąc wyświetleń) lub liczby kliknięć (CPC – koszt za kliknięcie).

Sprawdź również: co to jest out-stream

Definicja pojęcia In-stream
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...