In-stream to rodzaj reklamy wideo, która jest osadzona bezpośrednio w strumieniu treści wideo i odtwarzana przed (pre-roll), w trakcie (mid-roll) lub po (post-roll) głównym materiale wideo. Reklamy in-stream są powszechnie stosowane na platformach takich jak YouTube, Vimeo, czy serwisach streamingowych oferujących treści wideo.
Reklamy in-stream mają na celu zainteresowanie widza, zanim ten skupi się na właściwej treści wideo. Są one powszechnie wykorzystywane w celach promocyjnych, zarówno dla produktów, usług, jak i marek. In-stream jest skuteczny, ponieważ trafia do widza w momencie, gdy ten jest już zaangażowany w oglądanie treści wideo.
Reklamy in-stream można spotkać w różnych wariantach, takich jak:
Reklamodawcy zwykle płacą za reklamy in-stream na podstawie liczby wyświetleń (CPM – koszt za tysiąc wyświetleń) lub liczby kliknięć (CPC – koszt za kliknięcie).
Sprawdź również: co to jest out-stream
Definicja pojęcia In-stream
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!