Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest lejek konwersji - conversion funnel, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest lejek konwersji?
Co to jest lejek konwersji?

Lejek konwersji (conversion funnel) to model wizualizujący drogę osób odwiedzających stronę, od pierwszego kontaktu do wykonania określonej czynności (konwersji). Lejek składa się z kilku etapów. Pierwszym etapem jest najszersza część, kiedy to najwięcej użytkowników przechodzi na daną stronę. Później lejek się zwęża. Tylko nieliczne osoby dochodzą do ostatniego etapu, czyli konwersji.

Lejek konwersji to pojęcie, które tłumaczy się na angielski conversion funnel. Ścieżka, którą prezentuje lejek, zaczyna się w momencie pierwszej interakcji z witryną. Nazwa wzięła się właśnie od szerokiej na górze struktury, która zwęża się ku dołowi.

Sprawdź również: co to jest Google Analytics, co to jest e-commerce, co to jest konwersja, co to jest konwersja, CTA, co to jest UI

Definicja pojęcia lejek konwersji - conversion funnel
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 12 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.