Inna nazwa: optymalizacja on-page SEO, pozycjonowanie on-page, optymalizacja on-site SEO, pozycjonowanie on-site, SEO on-page, SEO on-site
On-page SEO, określane również jako on-site SEO, oznacza z angielskiego: pozycjonowanie na stronie, a więc wszelkie działania wykonywane w obrębie witryny celem jej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych.
On-page SEO to prace, które można podzielić na optymalizację kodu (nazywaną też często optymalizacją techniczną) oraz optymalizację treści strony – tak, aby odpowiadała ona wymaganiom robotów sieciowych oraz stanowiła użyteczne źródło informacji dla zainteresowanych użytkowników.
On-site SEO zmierza zatem nie tylko do poprawy widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, ale także do poprawy jej użyteczności.
Pozycjonowanie on-page stanowi nierozerwalną część każdej strategii SEO. Optymalizacja on-site SEO pomaga wyszukiwarkom lepiej rozumieć strukturę i zawartość strony internetowej, aby móc ją potem indeksować i wyświetlać w wynikach wyszukiwania na określone zapytania internautów, a użytkownikom realizować potrzeby i rozwiązywać problemy w kontekście stawianych pytań.
Sprawdź również: co to jest SEO, co to jest off-page SEO, robot sieciowy, co to jest strategia SEO, co to jest wyszukiwarka internetowa, co to jest indeksowanie stron
Definicja pojęcia on-page SEO - pozycjonowanie na stronie
optymalizacja on-page SEO, pozycjonowanie on-page, optymalizacja on-site SEO, pozycjonowanie on-site, SEO on-page, SEO on-site
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 11 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!