Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest optymalizacja treści - content optimization, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: dostosowanie treści

Co to jest optymalizacja treści?
Co to jest optymalizacja treści?

Optymalizacja treści (ang. content optimization) to działanie, które obejmuje dostosowanie wszystkich tekstów na stronie WWW. Umieszczenie w witrynie treści wysokiej jakości ma wpływ na jej pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania i pomaga budować reputację wśród użytkowników, którzy polecają stronę kolejnym osobom. Dobrze zoptymalizowane treści mogą być również wykorzystywane do promocji w mediach społecznościowych.

Optymalizacja treści strony jest procesem dostosowania treści umieszczonych w witrynie tak, aby:

  • możliwe było osiąganie lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania,
  • strona była bardziej przyjazna dla użytkownika,
  • możliwe było ułatwienie osobom niepełnosprawnym poruszanie się na stronie internetowej poprzez zachowanie przejrzystości strony i wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności.

Dobrze zoptymalizowana treść na stronie WWW powinna:

  • być unikalna,
  • być związana z tematyką strony,
  • poprawna, jasno sformułowana,
  • wyczerpująca dany temat,
  • zawierać frazy kluczowe, na które ma pozycjonować się dana witryna,
  • być podzielona na kilka bloków tekstowych,
  • zawierać nagłówki zwiększające czytelność tekstu i wyróżniki – pogrubienia, kursywę, punktory, listy.

Przykładowo, sklepy i witryny, w których mają miejsce transakcje finansowe, powinny zawierać informacje o obsłudze klientów, które będą jasne i kompletne dla użytkownika, a strony publikujące wiadomości – informacje o tym, kto odpowiada za opublikowaną treść.

Sprawdź również: co to jest dostępność stron, co to jest content plan, co to jest content, co to jest duplicate content, co to jest słowa kluczowe, co to jest keyword density, co to jest target

Definicja pojęcia optymalizacja treści - content optimization
dostosowanie treści
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.