Inna nazwa: dostosowanie treści
Optymalizacja treści (ang. content optimization) to działanie, które obejmuje dostosowanie wszystkich tekstów na stronie WWW. Umieszczenie w witrynie treści wysokiej jakości ma wpływ na jej pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania i pomaga budować reputację wśród użytkowników, którzy polecają stronę kolejnym osobom. Dobrze zoptymalizowane treści mogą być również wykorzystywane do promocji w mediach społecznościowych.
Optymalizacja treści strony jest procesem dostosowania treści umieszczonych w witrynie tak, aby:
Dobrze zoptymalizowana treść na stronie WWW powinna:
Przykładowo, sklepy i witryny, w których mają miejsce transakcje finansowe, powinny zawierać informacje o obsłudze klientów, które będą jasne i kompletne dla użytkownika, a strony publikujące wiadomości – informacje o tym, kto odpowiada za opublikowaną treść.
Sprawdź również: co to jest dostępność stron, co to jest content plan, co to jest content, co to jest duplicate content, co to jest słowa kluczowe, co to jest keyword density, co to jest target
Definicja pojęcia optymalizacja treści - content optimization
dostosowanie treści
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!