SEMrush to narzędzie do badania efektywności kampanii SEO i SEM, założone przez programistów Olega Szczegolewa i Dmitriy Melnikova w 2008 roku. Pozwala ono na zbadanie strony WWW przy pomocy ponad 50 narzędzi.
SEMrush jest narzędziem, które analizuje i monitoruje słowa kluczowe, bada widoczność witryny w sieci i przeprowadza podstawową analizę marketingową. Dzięki niemu możliwe jest zlokalizowanie błędów na stronie, zbadanie profil linków przychodzących i wychodzących.
SEMrush umożliwia również porównanie domen, generowanie statystyk i raportów. Narzędzie oferuje także plan rozszerzony, który umożliwia skorzystanie z pomocy asystenta SEO, który sprawdzi, czy tworzone treści mają potencjał.
Sprawdź również: co to jest analiza content gap, co to jest crawler, PageRank Google, co to jest SEO, co to jest SEM, co to jest domena
Definicja pojęcia SEMrush
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!