Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Quality Score - Wynik Jakości, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest Quality Score?
Co to jest Quality Score?

Według definicji Quality Score (Wynik Jakości reklamy w Google Ads) to wskaźnik jakości wykorzystywany przez Google Ads do oceny jakości reklamy, słów kluczowych oraz landing page (strony docelowej). Celem tego narzędzia jest weryfikacja kampanii reklamodawcy pod kątem konkurencyjnych reklam Google Ads.

Wysoki Wynik Jakości reklamy w Google Ads oznacza niższy koszt kliknięcia (CPC), dlatego też warto uwzględnić te parametry, prowadząc kampanię Google w wyszukiwarce internetowej oraz na platformach reklamowych.

Jak oblicza się Quality Score?

Quality Score oblicza się na podstawie kumulacji 3 poniższych komponentów:

Do czynników wpływających na wysoki Wynik Jakości reklamy w Google Ads zaliczane są również odpowiednio dobrane słowa kluczowe oraz doświadczenie użytkownika na stronie internetowej (UX).

Quality Score w Google Ads mierzony jest w skali od 1 do 10, gdzie 1 oznacza słaby wynik jakości, a 10 bardzo dobry wynik jakości.

Wynik Jakości w Google Ads znajdziesz w panelu kampanii Google Ads na poziomie słowa kluczowego. Wystarczy, że klikniesz menu „Zmodyfikuj kolumny dla słów kluczowych” i otworzysz sekcję „Wynik jakości”.
 

Sprawdź również: co to jest Google Ads, co to jest współczynnik klikalności, co to jest trafność reklamy

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia Quality Score - Wynik Jakości
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.