Content marketing co to jest - marketing treści, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest content marketing - marketing treści, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest content marketing?
Co to jest content marketing?

Content marketing oznacza z angielskiego marketing treści. Jest to jedna ze strategii marketingu internetowego, oparta na tworzeniu i dystrybuowaniu wartościowych, wysokiej jakości treści, w tym tekstów, grafik, tabel czy diagramów.

Definicja content marketingu według Content Marketing Institute silnie akcentuje jego najważniejsze cele, jakimi są przyciągnięcie i zatrzymanie jasno określonej grupy odbiorców oraz napędzanie działań zyskownych dla firmy.

Content marketing to pojęcie, które nabrało szczególnego znaczenia zwłaszcza w ostatnim czasie, wraz z rozwojem wyszukiwarki Google i kolejnymi aktualizacjami algorytmu. Dziś użytkownicy cenią sobie przede wszystkim wiarygodne, przydatne i wartościowe treści, które pozwalają spełnić ich główne intencje.

Marketing treści to pojęcie ściśle związane z tak zwanym marketingiem wirusowym, który ma na celu zwiększanie świadomości marki poprzez zachęcanie odbiorców do samodzielnego rozpowszechniania informacji na jej temat.

W content marketingu kluczowe jest budowanie długotrwałych relacji z odbiorcą, dlatego strategia ta polega na regularnym tworzeniu i dystrybuowaniu treści.

Marketing treści może przybierać różne formy. Do najpopularniejszych z nich należą:

  • artykuły blogowe,
  • poradniki,
  • artykuły eksperckie,
  • infografiki,
  • opisy produktów,
  • artykuły sponsorowane,
  • wywiady,
  • recenzje,
  • case studies,
  • podcasty,
  • raporty,
  • webinaria,
  • ebooki,
  • audiobooki,
  • newslettery,
  • white papers,
  • FAQ,
  • treści w mediach społecznościowych.

Sprawdź również: co to jest strategia marketingowa, co to jest marketing internetowy, co to jest wyszukiwarka Google, co to jest aktualizacja algorytmu Google, co to jest intencja użytkownika, co to jest marketing wirusowy, co to jest infografika, co to jest opis produktu, co to jest artykuł sponsorowany, co to jest case study, co to jest webinar, ebook, co to jest audiobook, co to jest newsletter, co to jest white papers, co to jest FAQ, co to jest social media

Sprawdź na blogu:

Dodatkowe informacje:

  • https://www.sempire.pl/content-marketing.html

Definicja pojęcia content marketing - marketing treści
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...