Inna nazwa: white paper
White papers (white paper) to dokument informacyjny wydany przez firmę w celu promowania lub podkreślenia cech danego rozwiązania, produktu lub usługi.
Nazwa white papers oznacza białe księgi. Celem tych dokumentów jest promowanie konkretnego produktu czy usługi i wpłynięcie na decyzje obecnych lub potencjalnych klientów.
White paper może również raportować osiągnięcia firmy w danym obszarze jej działalności. Często jest on stosowany w marketingu BTB do przekonania partnera biznesowego o wyższości naszej oferty nad innymi rozwiązaniami.
Białe księgi pisane są w sposób oficjalny i mają charakter opracowań naukowych, tworzonych na podstawie badań i analiz. W dokumentach pojawiają się dane przedstawione w postaci wykresów oraz tabel.
Sprawdź również: co to jest strategia marketingowa
Definicja pojęcia white papers - białe księgi
white paper
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!