Artykuł sponsorowany co to jest - sponsored article, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest artykuł sponsorowany - sponsored article, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest artykuł sponsorowany?
Co to jest artykuł sponsorowany?

Artykuł sponsorowany (sponsored article) to forma reklamy w internecie lub prasie, która wykorzystuje merytoryczne artykuły do promocji firmy lub witryny. Publikacja ta zawiera w sobie odnośniki do serwisu (w przypadku artykułu online), grafiki związane z marką czy logotyp.

Artykuł sponsorowany jest profesjonalnie przygotowaną treścią, która niesie wartość dla odbiorcy. W naturalny sposób wzbudza ciekawość czytelnika i kreuje ekspercki wizerunek. Treści reklamujące markę, produkt lub usługę powinny być organicznie dołączone do tekstu.

Artykuł sponsorowany to treść, którą należy oznaczyć jako płatną zgodnie z obowiązującym prawem. Zapobiega to nieuczciwej konkurencji i próbom oszukania czytelników. Dodatkowo linki pozyskane w ramach artykułu sponsorowanego powinny być oznaczone atrybutem rel=”sponsored”, które informują Googlebota o ich źródle.

Znaczenie artykułu sponsorowanego jest szczególnie istotne dla działań content marketingowych. Pomaga stworzyć wizerunek marki i pozyskać ruch z popularnych witryn. Zazwyczaj publikacja tego typu przyjmuje formę:

  • poradnika,
  • recenzji,
  • porównania,
  • wywiadu z ekspertem.

Sprawdź również: co to jest content marketing, co to jest link, co to jest Barnacle SEO, co to jest backlink, co to jest rel="sponsored", co to jest Googlebot,

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia artykuł sponsorowany - sponsored article
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...