FAQ (Frequently Asked Questions, najczęściej zadawane pytania) to baza pytań i odpowiedzi, którą można znaleźć przede wszystkim na stronach sklepów internetowych czy firm usługowych. Najczęściej zadawane pytania pozwalają na udzielenie klientowi pomocy, bez konieczności angażowania do tego osób z działu obsługi.
Sekcja FAQ - najczęściej zadawanych pytań jako jeden z elementów obsługi powinna być odpowiednio zbudowana. Nie ma tu miejsca na przypadkowe pytania, a struktura powinna być przejrzysta, dlatego przy tworzeniu pytań, warto sięgnąć po takie narzędzia jak, chociażby Ahrefs czy Google Keyword Planner. Starannie przygotowana baza pozwoli ograniczyć kontakty z działem obsługi, wpłynie pozytywnie na wizerunek marki i zwiększy sprzedaż.
FAQ to również element, który może mieć ogromny wpływ na pozycjonowanie witryny. Starannie przygotowana sekcja FAQ, w której znajdą się rzetelne odpowiedzi na pytania, daje szansę na pojawienie się strony w wynikach wyszukiwania na pozycji zero, czyli na samej górze listy, jeszcze przed reklamami.
Sprawdź również: co to jest direct answer, co to jest pozycja zerowa, co to jest pozycjonowanie
Sprawdź na blogu:
Definicja pojęcia FAQ - najczęściej zadawane pytania
w słowniku otrzymała ocenę
4.92 / 5 według 12 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!