Ahrefs to jedno z najważniejszych narzędzi analitycznych, z których korzysta większość specjalistów SEO, ale coraz częściej również copywriterów. Pozwala ono na analizę profilu linkowania, a także na dobór fraz kluczowych i weryfikację widoczności witryny w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych.
Podstawowe sekcje do analizy jakie oferuje aHrefs to:
Wyszukiwanie organiczne
Płatne wyszukiwanie
Strony
Ahrefs jest płatnym narzędziem. Aby z niego korzystać, należy opłacić subskrypcję, w ramach której dostępne są pakiety zróżnicowane pod względem funkcjonalności i ceny. Narzędzie jest dostępne w kilku językach, w tym w języku polskim.
Ahrefs pozwala także na analizę konkurencji i słów kluczowych, na jakie wyświetlają się inne firmy z danej branży. Ponadto umożliwia analizę linków w odniesieniu do dziesięciu najważniejszych stron konkurencyjnych.
Oficjalna strona: https://ahrefs.com/
Sprawdź również: co to jest SEO, co to jest specjalista SEO, co to jest copywriter, frazy kluczowe, co to jest wyszukiwarka internetowa, co to jest social media
Definicja pojęcia Ahrefs
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!