Inna nazwa: push marketing, marketing przeszkadzający
Nazwa outbound marketing odnosi się do działań marketingowych, w których marka zwraca się bezpośrednio do klienta, nakłaniając go do zakupu. Outbound marketing określany jest również jako marketing wychodzący czy push marketing.
Narzędzia, jakimi posługuje się outbound marketing to przede wszystkim reklama w prasie, radiu, telewizji, billboardy, mailing, płata reklama w wyszukiwarkach czy mediach społecznościowych.
Działania z zakresu outbound marketingu uznawane są za nachalne, dlatego też coraz częściej można spotkać się z określaniem go jako marketing przeszkadzający.
Outbound marketing dobrze jest łączyć z działaniami inbound marketingu.
Sprawdź również: co to jest inbound marketing, co to jest social media, co to jest wyszukiwarka internetowa
Definicja pojęcia outbound marketing - marketing wychodzący
push marketing, marketing przeszkadzający
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!