Depozycjonowanie, określane również jako negatywne SEO (negative SEO), to proces mający na celu obniżenie pozycji witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania.
Depozycjonowanie oznacza zmniejszenie widoczności strony w wyszukiwarce i może mieć miejsce w 2 przypadkach:
Negatywne SEO znacznie częściej dotyczy niestety nieuczciwych praktyk i polega wówczas głównie na nienaturalnym, spamerskim linkowaniu lub duplikowaniu treści. Uczciwe agencje SEO nie świadczą takich usług. Można im powierzyć wyłącznie depozycjonowanie wpisujące się w praktyki White Hat SEO, a więc związane z promowaniem treści o pozytywnym wydźwięku, co w konsekwencji prowadzi do naturalnego obniżenia wyników działających na niekorzyść firmy.
Sprawdź również: pozycjonowanie wizerunkowe, co to jest black hat seo, co to jest white hat seo, agencja seo, co to jest duplicate content, co to jest link building
Sprawdź na blogu:
Definicja pojęcia depozycjonowanie - negatywne SEO
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!