Shoper co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Shoper, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest Shoper?
Co to jest Shoper?

Shoper to zaawansowana platforma e-commerce, działająca w modelu SaaS, co oznacza, że użytkownicy korzystają z niej poprzez internet, bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania na własnych serwerach.

Oprogramowanie oferuje kompleksową obsługę sklepów internetowych od złożenia zamówienia i jego wysyłkę, po aktualizację stanów magazynowych i proces rozliczeniowy.

Platforma Shoper to najpopularniejsza forma elektronicznego handlu detalicznego dedykowana małym, średnim i dużym sklepom internetowym. Dzięki gotowemu silnikowi i szerokim możliwościom integracji z innymi systemami uruchomienie sklepu jest możliwe w kilka tygodni.

Abonamenty platformy Shoper

Dostęp do platformy Shoper jest uregulowany w formie abonamentowej, co pozwala na dostosowanie jej do indywidualnych potrzeb sklepu. Można wybrać jeden z 3 dostępnych pakietów:

  1. Standard – dla sklepów, które dopiero zaczynają swoją przygodę z e-commerce.
  2. Premium – dla bardziej zaawansowanych użytkowników poszukujących dodatkowych funkcjonalności.
  3. Enterprise – dla dużych sklepów i przedsiębiorstw o złożonych potrzebach.

Bez względu na wybór pakietu, Shoper zapewnia pełne wsparcie, dbając o bezpieczeństwo danych, stabilność działania serwerów, regularne aktualizacje oprogramowania oraz szybką naprawę ewentualnych błędów.

Funkcje platformy Shoper

Shoper to platforma dostosowana do polskiego rynku, prosta i intuicyjna w obsłudze oraz zintegrowana z wieloma systemami, w tym z dostawcami usług logistycznych czy płatności. Shoper powstał również z myślą o SEO oraz umożliwia 14-dniowy okres próbny.

Funkcje platformy Shoper można podzielić ze względu na kryterium sprzedażowe oraz związane z pozycjonowaniem. Najważniejsze z nich przedstawiliśmy w tabeli.

Funkcje sprzedażowe platformy ShoperSEO na platformie Shoper
sprzedaż wielokanałowa (zarządzanie sprzedażą w jednej aplikacji)Google Sitemap (mapa strony)
kompleksowa obsługa Allegrokonfiguracja metatagów (title, meta descriptiona, meta keywords)
wsparcie technicznewbudowany moduł bloga
wiele opcji w ramach dostawy, kurierów, automatów paczkowych, punktów odbioru i przesyłek międzynarodowychatrybut ALT dla zdjęć
możliwość skorzystania z dodatkowych środków na rozwój sklepu internetowegotechnologia RWD i dopasowanie do funkcjonalności urządzeń mobilnych
płatności online (bramki płatnicze, płatności odroczone, systemy płatności ratalnych)szybkie ładowanie sklepu
opcja odzyskiwania koszyka (tylko dla zalogowanych klientów)certyfikat SSL
wewnętrzna wyszukiwarka i filtryprzekierowania 301
możliwość zarządzania zwrotamiintegracja z narzędziami Google (Google Analytics, Google Merchant Center, Google Customer Reviews, Google Search Console) oraz weryfikacja własności witryny
systemy księgowo-magazynowe i ERPaplikacja SEO Plugin oraz przyjazne adresy URL
autoryzowane wtyczki i integracje dla sklepu Shoperobsługa mikrodanych rich snippets i schema.org
dropshippingtagi kanoniczne

Jak założyć sklep internetowy w Shoper? Instrukcja w kilku krokach

Założenie sklepu internetowego w Shoper jest bardzo proste. Wystarczy, że będziesz podążał zgodnie z następującymi po sobie krokami z instrukcji:

  1. Wpisz swój adres e-mail, by założyć wersję próbną sklepu na stronie Shoper.
  2. Kliknij „Spróbuj”.
  3. Podaj numer telefonu i zwróć uwagę na informacje o tymczasowej nazwie sklepu, pod którym będzie wyświetlany. Kliknij „Dalej”.
  4. Uzupełnij pozostałe dane (firmowe lub dla osoby fizycznej). Pamiętaj, że w każdym momencie zarządzania sklepem możesz te dane zmienić, wykonując tzw. elektroniczną cesję danych lub tuż przed opłaceniem sklepu, uzyskując dostęp do jej pełnej wersji.
  5. Kliknij „Przejdź do sklepu”, by przejść do panelu administracyjnego.
  6. Na adres e-mail oraz numer telefonu zostanie wysłana wiadomość z loginem i hasłem do panelu platformy Shoper.
  7. Zmień hasło dostępu do panelu Shoper.

W panelu administracyjnym zmienisz wygląd strony sklepu, dodasz produkty, wybierzesz różne integracje oraz dodatki.

Aby przejść do pełnej wersji platformy Shoper, kliknij „Uaktualnij do pełnej wersji” znajdujące się na pasku strony.

Dlaczego warto założyć sklep na oprogramowaniu Shoper? 10 korzyści dla firmy

Sklep na oprogramowaniu Shoper spełnia potrzeby biznesowe i pozwala na sprawne zarządzanie bazą danych. 

Wyróżniliśmy aż 10 korzyści dla firm z użycia systemu Shoper.

  1. Intuicyjny interfejs.
  2. Integracja z innymi systemami.
  3. Optymalizacja pod kątem wyników wyszukiwania.
  4. Responsywność sklepów.
  5. Wsparcie techniczne.
  6. Wysoki poziom bezpieczeństwa danych oraz transakcji.
  7. Różne pakiety cenowe.
  8. Regularne aktualizacje systemu.
  9. Dostosowanie do polskich wymogów prawnych i językowych.
  10. Łatwa rozbudowa o dodatkowe moduły.

Sprawdź również: co to jest sklep internetowy, co to jest e-commerce

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia Shoper
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...