Inna nazwa: fragmenty rozszerzone
Rich Snippets (rozszerzone wyniki wyszukiwania, fragmenty rozszerzone) to dodatkowe informacje wyświetlane w wynikach wyszukiwania Google. Przedstawiają w SERP-ie informacje takie jak zdjęcia produktu, opinie, ceny, dostępność magazynową i wiele więcej.
Pojęcie Rich Snippets określa informacje dostępne na stronach wyników wyszukiwarki Google, które są dostępne dla użytkownika przed wejściem w odnośnik. Dzięki temu na wcześniejszym etapie dostaje informacje, które mogą skłonić go do odwiedzenia danej witryny.
Rich Snippets nie są czynnikiem, który bezpośrednio wpływa na pozycje strony w wynikach wyszukiwania, lecz przyczyniają się do wzrostu współczynnika konwersji. W wynikach wyszukiwania wyglądają one następująco:
Sprawdź również: co to jest SERP, co to jest współczynnik konwersji, co to jest dane strukturalne
Definicja pojęcia Rich Snippets - rozszerzone wyniki wyszukiwania
fragmenty rozszerzone
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!