Google Panda co to jest - algorytm Google Panda, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Google Panda - algorytm Google Panda, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: Panda

Co to jest Google Panda?
Co to jest Google Panda?

Google Panda (Google Panda Update, Panda) jest jednym z kluczowych algorytmów wyszukiwarki Google, który został wprowadzony w 2011 roku, aby poprawić jakość wyników wyszukiwania. Dzięki niemu strony treścią niskiej wartości dla użytkowników zostają wyświetlane w na niższych pozycjach wyników wyszukiwania lub wcale.

Google Panda to algorytm wprowadzony w 2011 roku, który od tego czasu był wielokrotnie rozwijany i aktualizowany. Ocenia jakość treści opublikowanej na stronie i nadaje jej na tej podstawie rangę. Dodatkowo weryfikuje unikatowość treści, popsute linki czy ukryte słowa kluczowe.

Google Panda jest ulepszeniem wprowadzonym przez wyszukiwarkę, które ma poprawiać pozycjonowanie stron z wartościową treścią. Po jego wejściu w życie zaczęto premiować strony z unikalnymi, wnoszącymi wartość dla użytkownika opisami, ale też strony posiadające bogate, unikalne oferty. Strony składające się z treści pochodzącej z innych witryn zostały mocno zdegradowane w rankingu Google.

Sprawdź również: co to jest ukryty tekst, co to jest aktualizacja algorytmu Google, co to jest algorytm Google, co to jest duplicate content, co to jest Broken links, co to jest słowa kluczowe

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia Google Panda - algorytm Google Panda
Panda
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

4.64 / 5 według 11 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...