Inna nazwa: Panda
Google Panda (Google Panda Update, Panda) jest jednym z kluczowych algorytmów wyszukiwarki Google, który został wprowadzony w 2011 roku, aby poprawić jakość wyników wyszukiwania. Dzięki niemu strony treścią niskiej wartości dla użytkowników zostają wyświetlane w na niższych pozycjach wyników wyszukiwania lub wcale.
Google Panda to algorytm wprowadzony w 2011 roku, który od tego czasu był wielokrotnie rozwijany i aktualizowany. Ocenia jakość treści opublikowanej na stronie i nadaje jej na tej podstawie rangę. Dodatkowo weryfikuje unikatowość treści, popsute linki czy ukryte słowa kluczowe.
Google Panda jest ulepszeniem wprowadzonym przez wyszukiwarkę, które ma poprawiać pozycjonowanie stron z wartościową treścią. Po jego wejściu w życie zaczęto premiować strony z unikalnymi, wnoszącymi wartość dla użytkownika opisami, ale też strony posiadające bogate, unikalne oferty. Strony składające się z treści pochodzącej z innych witryn zostały mocno zdegradowane w rankingu Google.
Sprawdź również: co to jest ukryty tekst, co to jest aktualizacja algorytmu Google, co to jest algorytm Google, co to jest duplicate content, co to jest Broken links, co to jest słowa kluczowe
Sprawdź na blogu:
Definicja pojęcia Google Panda - algorytm Google Panda
Panda
w słowniku otrzymała ocenę
4.64 / 5 według 11 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!