Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest public relations (PR), co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest public relations?
Co to jest public relations?

Public relations (PR) oznacza strategię komunikacji polegającą na tworzeniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z klientami, pracownikami firmy, ale także lokalną społecznością. Celem działań PR-owych jest wzbudzenie zaufania, wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką oraz zdobycie poparcia dla działań podejmowanych przez firmę.

Pojęcie public relations można również określić jako narzędzie wykorzystywane w komunikacji pomiędzy firmą, organizacją a społecznością. Choć może stanowić duże wsparcie dla marketingu, to różni się od niego tym, że nastawiony jest na działania związane ze strukturą organizacyjną firmy i relacjami z jej otoczeniem, a nie z rynkiem i klientami.

Narzędzia wykorzystywane w public relations można podzielić na:

Działania z zakresu PR powinny być spójne z kampaniami marketingowymi prowadzonymi przez firmę.

Sprawdź również: co to jest influencer marketing

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia public relations
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.