Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Brukli Store i 4-krotny wzrost kliknięć – efekty współpracy z Sempire

Branża beauty to niełatwy rynek – konkurencja jest ogromna, a klienci wymagający. Dlatego w marcu 2024 roku Brukli Store postanowiło zainwestować w SEO i nawiązało współpracę z agencją Sempire.

Decyzja o rozpoczęciu działań z zakresu pozycjonowania wynikała z potrzeby dotarcia do większej liczby klientów oraz poprawy pozycji firmy w wyszukiwarce na kluczowe frazy związane z kosmetykami premium, w tym kosmetyki Karaal.

Współpraca z naszą agencją SEO/SEM miała na celu nie tylko zwiększenie ruchu na stronie internetowej, lecz także zbudowanie długofalowej strategii, zgodnej z wytycznymi Google, która zapewni stabilny wzrost rozpoznawalności marki w sieci.

Dowiedz się, jak pomogliśmy Brukli Store wyróżnić się w branży beauty i zdobyć cenne kliknięcia!

O firmie Brukli Store

Brukli Store to firma, która specjalizuje się w sprzedaży profesjonalnych kosmetyków do włosów oraz produktów do pielęgnacji twarzy i ciała. Wśród asortymentu dostępnego w sklepie znajdują się renomowane marki, takie jak Karaal, Oribe czy Kevin Murphy.

Widok poglądowy strony Brukli Store
Widok poglądowy strony Brukli Store

Szeroki wybór kosmetyków odpowiada zarówno specjalistom w dziedzinie urody, jak i osobom poszukującym sprawdzonych rozwiązań do domowej pielęgnacji.

Problem do rozwiązania

Mimo bogatej oferty produktów renomowanych marek strona brukli.com miała niską widoczność w wyszukiwarce. Wyzwania, które wymagały rozwiązania, obejmowały:

  • brak zoptymalizowanych treści na stronach kategorii i produktów, utrudniające indeksowanie przez wyszukiwarki;
  • niedostosowaną strukturę URL i elementy techniczne, które negatywnie wpływały na SEO;
  • niskie pozycje dla strategicznych fraz, np. „perfumy premium” czy „szampony fryzjerskie” znajdujące się poza pierwszą stroną wyników;
  • ograniczony ruch i konwersje wynikające z braku skutecznej optymalizacji treści oraz struktury strony internetowej.

Cele współpracy krótko- i długoterminowe

Głównym celem współpracy z brukli.com było ułatwienie użytkownikom znalezienia strony oraz produktów oferowanych przez firmę. Dążyliśmy to tego, by nie tylko zwiększyć widoczność w wyszukiwarce, ale też przyciągnąć potencjalnych klientów, którzy poszukują wysokiej jakości kosmetyków.

Aby to osiągnąć, skupiliśmy się na:

  • tworzeniu wartościowych i dobrze zoptymalizowanych treści dla kategorii i produktów;
  • uporządkowaniu struktury strony i adresów URL, by nawigacja była intuicyjna,
  • podniesieniu pozycji na kluczowe frazy, aby Brukli Store było widoczne tam, gdzie szukają ich klienci;
  • skutecznym linkowaniu wewnętrznym, które pomaga użytkownikom i wyszukiwarkom lepiej poruszać się po stronie;
  • dostosowaniu strony do wytycznych Google, tak aby osiągnięte efekty zapewniały stabilny wzrost ruchu oraz sprzedaży.

Celem krótkoterminowym nawiązanej współpracy było stworzenie solidnych podstaw pod dalsze działania SEO. Skupiliśmy się na optymalizacji treści i struktury strony internetowej, by poprawić jej indeksację oraz widoczność na najważniejsze dla marki słowa kluczowe.

Za cel długoterminowy obraliśmy wypracowanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, co przełoży się na stały wzrost ruchu i konwersji. Naszym założeniem jest wypracowanie rozpoznawalnej marki w wyszukiwarce, do której klienci będą wracać po sprawdzone kosmetyki do pielęgnacji.

Wyzwania

Największym wyzwaniem, z którym mierzyło się Brukli Store, była niewłaściwa struktura adresów URL. Użytkownicy mieli problem ze znalezieniem tego, czego szukali, co mogło prowadzić do frustracji i szybszego opuszczania strony.

Dodatkowo Google miało trudności z prawidłowym odczytywaniem i indeksowaniem treści, przez co strona nie pojawiała się tam, gdzie powinna – w wynikach wyszukiwania potencjalnych klientów.

Podjęte działania

Pozycjonowanie Brukli Store wymagało kompleksowej optymalizacji strony internetowej, aby zwiększyć jej widoczność w wynikach wyszukiwania i ułatwić użytkownikom dostęp do oferowanych produktów.

Nasze działania skupiły się na kilku kluczowych obszarach:

1. Stworzenie i optymalizacja kategorii związanej z marką Kaaral

Aby zwiększyć widoczność produktów znajdujących się w ofercie sklepu i ułatwić użytkownikom ich odnalezienie, przygotowaliśmy i zoptymalizowaliśmy kategorię produktów firmy  Kaaral.

Opis zoptymalizowany pod kątem SEO dla kategorii produktów marki Kaaral
Opis zoptymalizowany pod kątem SEO dla  kategorii produktów marki Kaaral

Dodaliśmy opisy zoptymalizowane pod kątem SEO, zawierające naturalnie wplecione frazy kluczowe. Struktura podstrony została dostosowana tak, aby była bardziej intuicyjna i przyjazna dla użytkowników.

2. Całościowa optymalizacja serwisu

Zoptymalizowaliśmy najważniejsze elementy serwisu, aby poprawić indeksację i pozycjonowanie witryny. Zadbaliśmy o:

  • treść kategorii – stworzyliśmy wartościowe opisy dla najważniejszych kategorii produktów;
  • nagłówki H1 i struktura treści – poprawiliśmy hierarchię nagłówków, aby były zgodne z najlepszymi praktykami SEO i ułatwiały użytkownikom nawigację po stronie internetowej;
  • optymalizację sekcji head – dostosowaliśmy meta title i meta description, aby poprawić CTR i lepiej dopasować treści do zapytań użytkowników.

3. Poprawa struktury adresów URL

Jednym z głównych wyzwań była nieoptymalna struktura adresów URL, która utrudniała zarówno użytkownikom poruszanie się po stronie, jak i robotom wyszukiwarek skuteczne indeksowanie treści.

Przykład poprawionej struktury adresu URLdla kategorii maski do włosów
Przykład poprawionej struktury adresu URLdla kategorii maski do włosów

Przebudowaliśmy adresy URL produktów, aby były bardziej czytelne i przyjazne dla SEO.

Usunęliśmy zbędne parametry i poprawiliśmy hierarchię adresów, dzięki czemu internauci mogą łatwiej odnaleźć interesujące ich produkty.

Osiągnięte efekty

Od marca 2024 roku, czyli początku naszej współpracy, marka Brukli Store odnotowała dynamiczny wzrost widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzięki skutecznej optymalizacji treści, poprawie struktury strony oraz wdrożeniu strategii linkowania wewnętrznego udało się poprawić zarówno liczbę wyświetleń, jak i pozycji kluczowych fraz w Google.

1. Wzrost liczby wyświetleń i kliknięć w wyszukiwarce Google

Analiza danych z Google Search Console pokazuje, że liczba wyświetleń strony Brukli Store wzrosła o ponad 475% – z 1833 w marcu 2024 r. do 9962 w listopadzie 2024 r.

Równocześnie liczba kliknięć wzrosła z 42 do 165, co wskazuje na rosnące zainteresowanie użytkowników ofertą sklepu.

Wykres liczby wyświetleń strony brukli.com od początku współpracy do grudnia 2024 roku
Wykres liczby wyświetleń strony brukli.com od początku współpracy do grudnia 2024 roku

Wykres liczby wyświetleń w poszczególnych miesiącach wyraźnie pokazuje 2 główne etapy. Początkowo widoczna była stabilizacja ruchu. Następnie, w II połowie 2024 roku, nastąpił dynamiczny wzrost.

Obserwowany trend wzrostowy nadal się utrzymuje. To wyraźny dowód na skuteczność wdrożonej strategii SEO oraz optymalizacji strony Brukli Store.

2. Poprawa pozycji fraz kluczowych

Dzięki precyzyjnie dobranej strategii SEO słowa kluczowe dla Brukli Store osiągnęły wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google:

  • perfumy premium” – wzrost z ponad 50. pozycji na 7. miejsce w ciągu 6 miesięcy
  • szampony fryzjerskie” – poprawa z ponad 50. pozycji na 17. miejsce po 8 miesiącach

Analiza pozycji fraz kluczowych wskazuje na  systematyczne przesuwanie się strony Brukli Store w górę wyników wyszukiwarki.

Stała poprawa pozycji fraz kluczowych Brukli Store w wynikach wyszukiwania
Stała poprawa pozycji fraz kluczowych Brukli Store  w wynikach wyszukiwania

Wykres trendu widoczności pokazuje, że w październiku 2024 r. wiele fraz znajdowało się jeszcze poza TOP 30, natomiast w kolejnych miesiącach ich pozycje systematycznie rosły.

3. Wzrost sprzedaży i widoczności marki

Odpowiednio dobrana strategia SEO i wzrost widoczności pozycjonowanej strony  w Google przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży produktów Brukli Store.

Stopniowa poprawa pozycji w SERP-ach bezpośrednio przełożyła się na większy ruch w witrynie internetowej sklepu z kosmetykami, a co za tym idzie – wyższą konwersję.

Podsumowanie

Współpraca z agencją SEO/SEM Sempire przyniosła wymierne efekty, które potwierdzają skuteczność wdrożonej strategii:

  • Liczba wyświetleń wzrosła o 475%
  • Kliknięcia strony w wynikach wyszukiwania Google wzrosły niemal 4-krotnie
  • Frazy kluczowe osiągnęły wysokie pozycje w SERP-ach
  • Zwiększona widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania przełożyła się na wzrost sprzedaży

Współpraca

Branża kosmetyczna, w której działa Brukli Store, jest niezwykle konkurencyjna. Dlatego osiągnięcie satysfakcjonujących wyników wymagało dobrze przemyślanej strategii i konsekwentnych działań specjalistów Sempire.

Klient rozumiał, jak ważne jest SEO dla zwiększenia widoczności marki w Google, przyciągnięcia nowych klientów i wzrostu sprzedaży. Zaufał naszej wiedzy i doświadczeniu, co pozwoliło na sprawną realizację wszystkich zaplanowanych kroków.

Dzięki sprawnej komunikacji i szybkim reakcjom ze strony klienta na nasze rekomendacje mogliśmy na bieżąco wdrażać optymalizacje techniczne, rozbudowywać treści oraz pracować nad poprawą profilu linkowego strony.

Czas i rezultaty

SEO to proces, który wymaga cierpliwości, a efekty pojawiają się stopniowo. W przypadku Brukli Store pierwsze znaczące wzrosty widoczności i pozycji fraz kluczowych zaczęły być zauważalne po 6–8 miesiącach współpracy.

Plany na przyszłość

W ramach umowy realizujemy strategię „Ciągłego rozwoju”, która przewiduje rozszerzenie promocji o kolejne kategorie.

Najbliższa aktualizacja na nadchodzące miesiące w 2025 roku dotyczy działań optymalizacyjnych dostosowanych do nowo utworzonej lub istniejącej kategorii, zgodnie z bieżącymi potrzebami i ustaleniami z klientem.

O efektach współpracy

Pozycjonowanie to inwestycja, która się zwraca – zwłaszcza jeśli powierzy się je ekspertom. Dzięki Sempire nasza strona stała się lepiej widoczna w Google, a ruch wzrósł o kilkaset procent. Świetna strategia, skuteczna optymalizacja i ciągłe wsparcie sprawiły, że możemy skupić się na rozwoju biznesu, mając pewność, że SEO jest w najlepszych rękach.

– Krystian Klimczak, właściciel Brukli Store

Sempire
Sempire

Ocena artykułu:

1 2 3 4 5

5 / 5 według 54 opinii

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.