Strona internetowa jest jak wirtualne biuro – to miejsce, które każdego dnia odwiedzają Twoi potencjalni klienci i partnerzy biznesowi. Nie tylko buduje Twój wizerunek w sieci, ale przede wszystkim jest narzędziem sprzedaży. Jeżeli chcesz pozyskiwać klientów online, musisz postawić na profesjonalną stronę internetową – atrakcyjną wizualnie, czytelną, intuicyjną, prostą w obsłudze i przyjazną wyszukiwarce Google.
Profesjonalna strona internetowa pozwala na kreowanie wizerunku firmy i prowadzenie działań sprzedażowych online. To wizytówka Twojej działalności. W projektowaniu strony internetowej ważny jest zatem nie tylko jej wygląd, ale przede wszystkim użyteczność. Dzięki odpowiedniej nawigacji, intuicyjności i łatwości obsługi użytkownik pozostanie na niej dłużej i wygeneruje konwersję.
Aby stworzyć stronę internetową, potrzebujesz:
Do wyboru masz prostą stronę typu OnePage, jak i projekt mocno rozbudowanego serwisu, czyli stronę firmową typu MultiPage. Niezależnie od tego, jaką stronę chcesz stworzyć, zwróć uwagę na takie elementy jak:
Proces tworzenia stron internetowych obejmuje wiele etapów, w tym planowanie, projektowanie, programowanie, testowanie i wdrażanie. Możesz postawić na darmowe kreatory stron internetowych lub skorzystać z usługi wykonania strony internetowej, oferowanej przez profesjonalną agencję.
Jeśli zależy Ci na nowoczesnej stronie internetowej, zaprojektowanej zgodnie z najnowszymi standardami web designu, a więc takiej, która jest funkcjonalna, użyteczna oraz przygotowana pod skuteczne pozycjonowanie, zbuduj swoją stronę we współpracy z doświadczoną agencją.
W tej sekcji dowiesz się, jakie są możliwości stron internetowych w zakresie budowania wizerunku i generowania sprzedaży online. Podpowiemy Ci, jak zbudować stronę internetową zgodnie z założeniami SEO i UX. Doradzimy, co zrobić, aby Twoja strona internetowa wyglądała profesjonalnie, oraz wyjaśnimy, jakie funkcjonalności strony internetowej warto mieć na uwadze, aby serwis przyciągał klientów i zwiększał sprzedaż. Wyjaśnimy, jaki może być orientacyjny koszt strony i czy można założyć darmową stronę internetową.
Znajdziesz tu praktyczne porady i wskazówki na temat tego, jak promować własną stronę internetową, korzystając z różnych narzędzi e-marketingu, oraz jak dostosowywać strony internetowe do aktualnych wymagań wyszukiwarki, aby skutecznie pozycjonować je w Google.
Chcesz stworzyć swoją stronę internetową? Potrzebujesz wsparcia w promocji i reklamie Twojej strony www? Umów się na bezpłatną konsultację ze Specjalistą SEMPIRE, który podpowie Ci, co zrobić, aby mieć profesjonalną stronę internetową. Opowiedz nam o swoich potrzebach, a my przygotujemy dla Ciebie projekt strony, która jest widoczna w wyszukiwarce Google i skutecznie sprzedaje.
[przyciski]
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!