Sezonowość a SEO – po co pozycjonować stronę przez cały rok? | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Sezonowość a SEO –  po co pozycjonować stronę przez cały rok?

Zmiany pór roku, nadchodzące święta oraz wydarzenia – to wszystko wpływa na sprzedaż Twojego asortymentu oraz usług. Aby mieć pewność, że docierasz do klientów, którzy najprawdopodobniej poszukują oferty z Twojego sklepu, powinieneś zainwestować w pozycjonowanie strony internetowej przez cały rok.

Sezonowe SEO, jak każda strategia pozycjonowania, wymaga od Ciebie przygotowania, czyli opracowania przemyślanego planu działania. Analiza danych i monitorowanie wyników pozwoli na bieżąco dostosowywać działania do zmieniających się trendów rynkowych.

Z artykułu dowiesz się:

  • co to jest sezonowość sprzedaży,
  • czym jest sezonowe SEO,
  • dlaczego warto pozycjonować stronę przez cały rok,
  • jakie są korzyści pozycjonowania strony pod kątem sezonowości,
  • jak pozycjonować stronę pod kątem sezonowego SEO,
  • jak sprawdzić sezonową popularność produktów.

Sezonowość sprzedaży a SEO

Co to jest sezonowość sprzedaży?

Sezonowość sprzedaży to zjawisko polegające na regularnych, przewidywalnych zmianach w popycie na sprzedaż produktów lub usług w różnych okresach roku. Spowodowana może być takimi czynnikami jak zmiana pogody, święta, wakacje czy trendy konsumenckie.

Produkty sezonowe – przykłady

Produkty sezonowe to towary, których sprzedaż jest szczególnie wysoka w określonych porach roku.

Przykłady produktów sezonowych to:

  • odzież zimowa,
  • stroje kąpielowe i akcesoria plażowe,
  • dekoracje świąteczne,
  • produkty grillowe,
  • kwiaty i rośliny ogrodowe,
  • sprzęt narciarski,
  • materiały szkolne,
  • kostiumy halloweenowe.

Te przykłady ilustrują, jak sezonowość wpływa na różne branże i produkty, powodując przy tym wzrost sprzedaży w określonych porach roku.

Czym jest sezonowe SEO?

Sezonowe SEO to strategia pozycjonowania stron internetowych dostosowana do tymczasowych trendów, wydarzeń oraz zachowań konsumenckich.

Od tradycyjnych technik pozycjonowania, sezonowe SEO różni podejście, polegające na przechwytywaniu skoków tymczasowego ruchu poprzez wykorzystanie – określonych słów kluczowych, tworzenie odpowiednich treści oraz taktyk promocyjnych.

Przykład

Konsumenci w okresie świątecznym poszukują prezentów, dlatego firmy powinny tworzyć treści związane z najlepszymi pomysłami na prezenty, promocjami świątecznymi i poradnikami zakupowymi.

Wiąże się z tym również optymalizacja strony pod kątem specyficznych słów kluczowych, takich jak „prezenty świąteczne” czy „promocje świąteczne”, które oddziałują na wzrost widoczności marki w wynikach wyszukiwania.

Sezonowe SEO jako strategię można podzielić na 2 kategorie:

  • SEO oparte na czasie – strategia pozycjonowania stron uwzględniająca dłuższe okresy w ciągu całego roku, konkretną porę roku lub określone ramy czasowe, np. grudzień.
  • SEO oparte na wydarzeniach – podejście pozycjonowania stron skupione na konkretnych wydarzeniach – np. Dzień Matki, Wielkanoc, czy Boże Narodzenie.

Sezonowe SEO obejmuje święta i eventy, które wpływają na wzorce zakupowe konsumentów. Warto jednak pamiętać o tym, że proces pozycjonowania trwa 3-6, a nawet 12 miesięcy, dlatego powinieneś zadbać o widoczność swojej strony internetowej z odpowiednim wyprzedzeniem.

Dlaczego warto pozycjonować stronę przez cały rok?

Pozycjonowanie strony przez cały rok jest ważne, ponieważ zapewnia stałą widoczność w wynikach wyszukiwania, a to przekłada się na regularny napływ ruchu na stronę. Pozwala budować długoterminową reputację i autorytet w branży.

Dzięki regularnie udoskonalanemu SEO będziesz w stanie lepiej reagować na zmieniające się trendy oraz preferencje użytkowników, poprawiając treści i strategie marketingowe na bieżąco.

Systematyczne pozycjonowanie pomaga również w przygotowaniu strony internetowej na sezonowe skoki ruchu, a tym samym na maksymalizację potencjalnych zysków.

Sezonowe SEO – lista 7 najpopularniejszych korzyści

Sezonowe SEO to strategia, która polega na optymalizacji treści i kampanii marketingowych na podstawie okresowych wzrostów i spadków zainteresowania produktami oraz usługami.

Poniżej przedstawiamy listę 8 korzyści  zastosowania sezonowego SEO.

1. Zwiększona widoczność w czasie szczytowego zainteresowania

Optymalizacja treści pod kątem sezonowych fraz kluczowych pozwala na osiągnięcie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania w okresach, w których konsumenci najczęściej szukają określonych produktów lub usług. Dzięki temu Twoja strona internetowa może przyciągnąć więcej ruchu w najważniejszych momentach​ zarządzanego przez Ciebie biznesu.

2. Wyższe współczynniki konwersji

Skierowanie działań SEO na frazy związane z określonymi sezonami (np. okresem letnim i sprzedażą basenów dmuchanych) lub wydarzeniami (np. Dniem Matki) zwiększa szanse na konwersje.

Konsumenci, którzy aktywnie poszukują dostępnych czasowo produktów, mają wtedy większą możliwość dokonania zakupu danego asortymentu. To z kolei przekłada się na wyższe wskaźniki konwersji​, czyli większą liczbę zrealizowanych celów biznesowych, takich jak sprzedaż, zapisy na newsletter czy rejestracje na wydarzenia.

3. Lepsze zrozumienie potrzeb klientów

Dzięki analizie sezonowych trendów wyszukiwania firmy mogą lepiej zrozumieć, czego szukają ich klienci w różnych porach roku. W ten sposób są w stanie precyzyjniej dopasować treści do aktualnych potrzeb użytkowników, zwiększając ich zaangażowanie oraz satysfakcję.

4. Planowanie i przewidywalność

Sezonowe SEO ułatwia planowanie działań marketingowych. Dzięki przewidywalnym wzorcom firmy mogą z wyprzedzeniem przygotować kampanie i treści, dzięki czemu są gotowi na lepsze wykorzystanie budżetu marketingowego oraz dostępnych zasobów.

5. Zwiększenie ruchu na stronie internetowej

Optymalizacja pod kątem sezonowych fraz kluczowych prowadzi do zwiększenia organicznego ruchu na stronie internetowej oraz stworzenia długoterminowej widoczności w wyszukiwarkach.

6. Budowanie świadomości marki

Regularne tworzenie i optymalizacja treści sezonowych pomaga w budowaniu autorytetu strony internetowej w wyszukiwarkach. Użytkownicy, którzy wielokrotnie natrafiają na Twój content w różnych sezonach, np. podczas świątecznych zakupów, letnich wyprzedaży czy przygotowań do nowego roku szkolnego, zaczynają kojarzyć Twoją markę jako autorytet w danej dziedzinie​.

7. Współpraca z kampaniami PPC

Ostatnią z wyróżnionych korzyści wynikających z wykorzystania strategii SEO w okresie sezonowym, jest jej duży potencjał w uzupełnieniu kampanii PPC (Pay Per Click). Sezonowe pozycjonowanie stron w połączeniu z reklamami rozliczanymi za kliknięcie może przynieść synergiczne efekty, zwiększając widoczność i świadomość marki zarówno w wynikach organicznych, jak i płatnych.

Jak wypozycjonować sklep internetowy pod kątem sezonowości? 5 wskazówek

Intencje użytkowników zmieniają się w ciągu roku, dlatego należy regularnie dostosowywać treści do ich sezonowych potrzeb. Dzięki temu sklep internetowy może lepiej odpowiadać na aktualne zainteresowania klientów oraz zwiększać sprzedaż.

Aby wypozycjonować sklep internetowy pod kątem sezonowości, postępuj zgodnie z 5 wskazówkami omówionymi poniżej.

1. Dobierz słowa kluczowe pod kątem sezonowości

Pozycjonowanie strony pod kątem sezonowości wymaga przemyślanego doboru słów kluczowych. Frazy powinny odzwierciedlać zmieniające się zainteresowania klientów w różnych porach roku. Wykorzystaj narzędzia takie jak Google Trends, Planer słów kluczowych Google, SEMrush czy Ahrefs, by znaleźć najczęściej wpisywane zapytania przez użytkowników w danym czasie.

Po zidentyfikowaniu sezonowych fraz kluczowych umieść je w tagach tytułowych, meta opisach, opisach produktów oraz w treści na blogu, by zwiększyć widoczność sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania.

Przykład

Właściciel strony internetowej poświęconej turystyce w okresie letnim może skupić się na
słowach kluczowych, takich jak  „najlepsze plaże”, „oferty last minute” lub „tanie loty”.

Dzięki temu zwiększy szansę na to, że jego witryna pojawi się w wynikach wyszukiwania, wtedy gdy użytkownicy będą planować letnie wyjazdy i poszukiwać atrakcyjnych ofert.

Poniżej znajdziesz pomysły na zamieszczanie słów kluczowych w poszczególnych elementach strony internetowej.

  • Tytuł – umieść terminy sezonowe, np.: „Lato”, połącz sezonowe słowa kluczowe ze swoimi produktami/usługami → efekt: „Sukienki damskie na lato w 2024 roku”.
  • Opis strony – dopasuj go do wybranych, sezonowych słów kluczowych oraz dołącz CTA (wezwanie do działania) → efekt: „Sprawdź najlepsze pomysły na prezent na Dzień Matki”.
  • Nagłówki – wykorzystaj H1 dla głównego terminu określającego sezonowość, dla kolejnych H2, H3 itd. włącz inne wyrażenia informujące o ofercie oraz zaletach produktu → efekt: H1: „Najmodniejsze sukienki na lato 2024”, H2: „Czym wyróżniają się najmodniejsze sukienki na lato w 2024 roku?”, H3: „Jakie materiały i kolory są idealne na lato?”.
Trend w wyszukiwaniu frazy kluczowej „najlepsze plaże
Trend w wyszukiwaniu frazy kluczowej „najlepsze plaże” – dane z Google Trends

2. Zoptymalizuj treść pod kątem sezonowych trendów

Treść rządzi na wielu płaszczyznach, również gdy w grę wchodzi sezonowe SEO. Podstawą wszystkich działań prowadzących do skutecznego wypozycjonowania Twojego sklepu w danym okresie jest zrozumienie, jakie produkty cieszą się popularnością w określonych sezonach. Analizuj dane sprzedażowe z poprzednich lat, by zidentyfikować trendy i udoskonalać content pod ich kątem.

Twórz specjalne strony docelowe oraz załóż bloga, by móc lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Rozważ tworzenie filmów oraz infografik, które będą wpisywały się tematycznie w sezonowe trendy.

Przykład

Piekarnia może opublikować wpis na blogu na temat „Najsmaczniejsze przepisy na świąteczne wypieki” przed Bożym Narodzeniem, podczas gdy firma zajmująca się dekoracjami wnętrz stworzy przewodnik „Jak udekorować dom na wiosnę” pod koniec zimy.

Tego rodzaju treści powinny zawierać sezonowe słowa kluczowe, czyli takie, które są związane z aktualnym okresem i trendami, na przykład „świąteczne przepisy”, „bożonarodzeniowe wypieki”, „wiosenne dekoracje” czy „wiosenne ozdoby”.

Nie zapomnij o dostarczaniu wartościowych informacji dla czytelników, by zwiększyć szansę na ich udostępnienie oraz linkowanie – to wzmocni Twoje starania w kierunku uzyskania wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google.

Przykład sezonowości światełek w grudniu
Przykład sezonowości światełek w grudniu – dane z Google Trends

Treści sezonowe mogą być wykorzystywane wielokrotnie. Wystarczy, że każdego roku zaktualizujesz artykuł, aby uwzględniał najnowsze trendy. Dzięki temu będziesz w stanie dostarczać aktualnych oraz przydatnych informacji, które przyciągną klientów do Twojego sklepu internetowego, niezależnie od zmieniających się sezonów.

3. Podziel strategię SEO na segmenty

Pozycjonowanie pod kątem sezonowości opiera się na kompleksowej strategii. Dzieląc cały proces SEO na segmenty, wypromujesz produkt w najlepszy sposób. Poniżej przedstawiliśmy 3 części, które należy wyodrębnić, aby osiągnąć satysfakcjonującą widoczność w wynikach wyszukiwania.

Część 1. Okres przygotowawczy

Okres przygotowawczy to kilka miesięcy poprzedzających szczyt sezonu. Czas ten jest ważny dla zwiększania świadomości marki, zapoznania odbiorców z produktem oraz indeksację treści przez Google.

Postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi, aby, jak najlepiej przygotować się do wypozycjonowania strony internetowej pod kątem sezonowości:

  • na podstawie wyznaczonych trendów (za pomocą narzędzia Google Trends) wypisz wszystkie słowa kluczowe, których możesz użyć do zoptymalizowania bieżących treści, utworzenia nowych stron docelowych oraz dłuższych artykułów;
  • zidentyfikuj treści wymagające aktualizacji oraz wyróżnij konkretne obszary, które musisz stworzyć od samego początku, np. strona docelowa oraz 3 artykuły;
  • przeanalizuj działania konkurentów, by znaleźć odpowiedź na pytania „Jakie strategie SEO stosują, aby przyciągnąć ruch w sezonie?” oraz „Co u nich jest, czego nie ma na mojej stronie produktowej w kontekście treści?”;
  • stwórz i opublikuj sezonowe artykuły oraz strony docelowe, w których podkreślisz korzyści wynikające z zakupu Twoich produktów, usług oraz promocji.

Pamiętaj, aby zażądać indeksacji od Google, aby wszystkie nowe treści były gotowe i widoczne dla robotów. Zrobisz to w Google Search Console. Wystarczy, że przejdziesz do zakładki „Inspekcja URL” i wkleisz adres URL nowej lub zaktualizowanej strony, a następnie klikniesz  „Poproś o indeksowanie”.

Część 2. Okres zainteresowania

Okres zainteresowania to szczyt popularności, jaką osiąga Twój produkt lub usługa. Moment, w którym konsumenci są bardziej skłonni nabyć asortyment to okazja do podjęcia natychmiastowego działania przez sprzedającego. To, co możesz zrobić:

  • zainwestować w tworzenie treści, które zachęcą odbiorców do zakupu produktów już teraz;
  • skorzystać z mediów społecznościowych, by organicznie wypromować swoją ofertę;
  • nawiązać współpracę z influencerami;
  • uruchomić płatną kampanię reklamową, np. Google Ads.

Użyj narzędzi analitycznych, np. Google Analytics, by monitorować kluczowe wskaźniki, takie jak ruch, współczynnik odrzuceń oraz współczynnik konwersji. Analiza tych danych pomoże upewnić się, że strona internetowa ładuje się szybko, działa płynnie i zapewnia dobre doświadczenia użytkownikowi (UX).

Część 3. Okres wyciszenia

Okres wyciszenia następuje po zakończeniu sezonu. W tym czasie będziesz chciał przechodzić do promowania innych produktów lub usług, których potencjalni klienci będą potrzebowali. Twoim zadaniem jest ciągłe przyciąganie ruchu do strony swojego sklepu – nawet poza okresem wzmożonego zainteresowania użytkowników oferowanymi przez Ciebie produktami.

Aby zapobiec gwałtownemu spadkowi ruchu na Twojej stronie internetowej, skup się na tworzeniu wartościowych treści (tj. takich, które będą rozwiązywały problemy oraz dostarczały realnych korzyści użytkownikowi) przez cały rok. Celem poza sezonem powinno być tworzenie przydatnych materiałów – tekstowych oraz wideo, które użytkownicy zapamiętają, gdy nadejdzie czas zakupu.

Oś czasu prezentująca 3 segmenty SEO przedstawia się następująco.

Oś prezentująca czas potrzebny na pozycjonowanie strony pod kątem sezonowości
Oś prezentująca czas potrzebny na pozycjonowanie strony pod kątem sezonowości

Zapamiętaj!

Średni czas potrzebny na uzyskanie pierwszych efektów SEO to przedział 3-6 miesięcy. Warto więc przygotować się do procesu pozycjonowania strony internetowej z wyprzedzeniem, by osiągnąć satysfakcjonujące wyniki oraz widoczność w pierwszej dziesiątce na stronie Google.

4. Monitoruj i dostosowuj strategie pod kątem SEO

Stałe monitorowanie wyników SEO jest niezbędne dla adaptacji strategii do zmieniających się warunków rynkowych. Wykorzystuj narzędzia analityczne (Google Analytics, Google Search Console) do śledzenia ruchu na stronie, słów kluczowych i zachowań użytkowników.

Pozycjonowanie strony pod kątem sezonowości nie jest czynnością jednorazową – to ciągła praca nad doskonaleniem strategii i dostosowywaniem treści do aktualnych trendów oraz potrzeb użytkowników. Wszystko w celu utrzymania wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania przez cały rok.

5. Dodawaj sezonowe wizualizacje

Sezonowe grafiki i wizualizacje znacząco zwiększą zaangażowanie klientów. Używaj tematycznych banerów, zdjęć i filmów, które odzwierciedlają ducha danej pory roku lub święta. Staraj się, aby Twoje wizualizacje były atrakcyjne oraz dopasowane do kampanii marketingowych, dzięki czemu przyciągniesz uwagę klientów i zachęcisz ich do zakupów.

Przykład

Jeśli próbujesz wypromować sprzęt narciarski i akcesoria zimowe, to zdjęcie ludzi bawiących się na plaży na Twojej stronie głównej nie będzie miało sensu. Klienci nie będą zainteresowani widokiem plażowych scen, ponieważ odwiedzili Twój sklep z intencją znalezienia nart i gogli. Zamiast tego zoptymalizuj obrazy na swojej stronie WWW, przedstawiające zimowe sporty i aktywności →, czyli sezonowe produkty w użyciu.

Podobnie możesz postępować z treściami wideo. Twoje filmy powinny odzwierciedlać sezonowy nastrój, niezależnie od tego, czy pokazują sceny z górskich stoków, czy zimowych ośrodków narciarskich. Przekazując emocje związane z odpowiednią porą roku poprzez zdjęcia, sprawiasz, że potencjalni klienci są bardziej zainteresowani Twoimi produktami.

Jak mogę sprawdzić sezonową popularność moich produktów? TOP 4 najlepsze narzędzia

Niektóre produkty możesz łatwo sklasyfikować do konkretnego sezonu, np. światełka i ozdoby na choinkę będą popularne w grudniu, a baseny dmuchane do ogrodu – latem. Istnieje jednak asortyment, który trudno przypisać do określonej pory, czy wydarzenia.

Aby sprawdzić sezonową popularność swoich produktów, możesz skorzystać z 4 poniższych narzędzi.

Google Trends to narzędzie, które pozwoli Ci przeanalizować zmiany popularności wybranych fraz w wyszukiwarkach Google na przestrzeni czasu. Możesz zobaczyć, kiedy dany produkt cieszy się największym zainteresowaniem i dopasować strategię SEO do sezonowych wzrostów.

Narzędzie umożliwia także segmentację danych na poziomie regionalnym, co pozwala na jeszcze dokładniejsze targetowanie kampanii marketingowej.

Przykład

Ubrania podlegają sezonowym trendom. Swetry i kurtki są bardziej popularne w chłodniejszych miesiącach, podczas gdy stroje kąpielowe i szorty cieszą się większym zainteresowaniem latem.

Korzystając z Google Trends, zaobserwujesz, jak zmienia się popularność tych produktów w ciągu roku. Narzędzie to pozwala na monitorowanie wyszukiwań w różnych okresach i miastach, co pomaga w określeniu najlepszego czasu na wypromowanie konkretnej odzieży.

jak działa Google Trends
Porównanie trendów w wyszukiwaniu produktów „sweter” i „szorty” na przestrzeni roku

Google Search Console

Kolejnym przydatnym narzędziem dla pozycjonowania sezonowego jest Google Search Console (GSC). Narzędzie dostarcza informacji na temat wydajności strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google.

Możesz zobaczyć, które strony internetowe są najczęściej odwiedzane, jakie frazy przyciągają najwięcej użytkowników oraz analizować dane dotyczące kliknięć, wyświetleń i pozycji w wynikach wyszukiwania.

Widok panelu Google Search Console
Widok panelu Google Search Console – źródło: Semrush

Wszystkie informacje dostępne są na przestrzeni 90 dni – w tym czasie będziesz mieć dostęp do tematów, które są wysoce prawdopodobne do wyszukania.

Planer słów kluczowych Google

Planer słów kluczowych Google to narzędzie, które idealnie sprawdzi się w sezonowym SEO, ponieważ pomaga znaleźć odpowiednie słowa kluczowe dla kampanii reklamowych.

Za pomocą Planera słów kluczowych Google otrzymasz listę powiązanych fraz do rozważenia. Zweryfikujesz także stopień zainteresowania wyszukiwanymi hasłami oraz zmianę zainteresowania określonymi hasłami.

Narzędzie dostarcza również informacji na temat konkurencyjności i przewidywanych kosztów za kliknięcie dla wybranych fraz kluczowych.

Planer słów kluczowych i wykorzystanie sezonowości
Przykład częstotliwości wyszukiwania słowa kluczowego „sweter” na przestrzeni roku – widok z panelu Planera słów kluczowych Google

SEMSTORM

SEMSTORM to doskonałe narzędzie do analizy sezonowości słów kluczowych. Analizy rozpoczynają się od stycznia, a wykresy pokazują miesięczne zmiany w popularności fraz.

Równe wyniki przez cały rok sugerują stałe zainteresowanie (np. prezent na urodziny), podczas gdy wyraźny pik w jednym miesiącu wskazuje na sezonowość (np. prezent na mamy na święta).

Kolorowe słupki pomagają zidentyfikować trendy: niebieski oznacza przeciętną wartość, czerwony spadek, a zielony wzrost powyżej średniej. Po najechaniu na słupek zobaczysz dokładną liczbę wyszukiwań w danym miesiącu.

Semstorm jako narzędzie sezonowego SEO
Przykład występowania trendów w wyszukiwaniu słów kluczowych „prezent dla mamy”, „prezent dla mamy na święta”, „prezent dla mamy na urodziny” – źródło: SEMSTORM

Wykorzystanie omówionych narzędzi pozwoli Ci lepiej zrozumieć sezonowe wzorce zainteresowania Twoimi produktami i skutecznie dostosować strategie marketingowe, tak aby maksymalizować sprzedaż w okresach wzmożonego popytu.

Jak pozycjonować sklep sezonowo? Podsumowanie

Wahania sezonowe w sprzedaży produktów i usług nie wykluczają konieczności pozycjonowania strony internetowej przez cały rok. Analiza trendów i zachowań konsumentów w różnych porach roku, pozwala na bardziej trafne dostosowanie strategii SEO.

Na przykład, w okresie letnim warto skupić się na produktach związanych z wakacjami i rekreacją, podczas gdy zimą promować można artykuły świąteczne. Warto również uwzględniać specjalne wydarzenia, takie jak Black Friday czy Walentynki, które mogą znacząco wpłynąć na ruch i sprzedaż w sklepie internetowym.

Użycie narzędzi takich jak Google Trends może pomóc w identyfikacji najbardziej poszukiwanych fraz kluczowych w danym sezonie, dzięki czemu precyzyjne będziesz targetował swoją kampanię marketingową.

Ponadto regularne aktualizowanie treści zwiększa szansę Twojej strony na osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania przez cały rok, niezależnie od sezonowych zmian w popycie oferty.

Ocena artykułu:

1 2 3 4 5

5 / 5 według 21 opinii

Może Ciebie zainteresować
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...