Bounce rate (BR) co to jest - współczynnik odrzuceń, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire
Oferta Black Friday! Pozycjonowanie i kampanie reklamowe w super promocji!

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest bounce rate (BR) - współczynnik odrzuceń, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: wskaźnik odrzuceń

Co to jest bounce rate?
Co to jest bounce rate?

Bounce rate (BR, współczynnik odrzuceń) to wskaźnik, którego wartość pokazuje jaki procent osób wychodzi ze strony. Odrzucenie następuje wtedy, kiedy użytkownik porzuca witrynę bez podjęcia kolejnych czynności. Jest to sesja użytkownika, która ogranicza się do jednej strony. Współczynnik natomiast jest wynikiem podzielenia liczby porzuceń przez wszystkie sesje na stronie.

bounce rate
Wzór na obliczenie współczynnika odrzuceń

Bounce rate to pojęcie z języka angielskiego, które tłumaczy się na współczynnik odrzuceń. Jest statystyką, którą monitoruje się podczas prowadzenia kampanii i optymalizacji serwisu internetowego. Na współczynnik odrzuceń znacząco wpływa UI, UX i prędkość ładowania strony. Im strona jest lepiej przystosowana do wymagań użytkownika i szybciej się ładuje, tym niższy jest współczynnik odrzuceń.

Bounce rate to statystyka dostępna w Google Analytics. Jest ona negatywną informacją, którą wykorzystuje się w analityce. Nie bierze pod uwagę czasu spędzonego na stronie serwisu.

Sprawdź również: co to jest Google Analytics, co to jest landing page, co to jest konwersja, co to jest UX, co to jest UI, co to jest prędkość strony

Sprawdź na blogu:

Dodatkowe informacje:

  • https://support.google.com/analytics/answer/1009409?hl=pl

Definicja pojęcia bounce rate - współczynnik odrzuceń
wskaźnik odrzuceń
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...