Employer branding co to jest - budowanie marki pracodawcy, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest employer branding - budowanie marki pracodawcy, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: budowanie wizerunku marki pracodawcy, promocja pracodawcy

Co to jest employer branding?
Co to jest employer branding?

Employer branding oznacza działania firmy, które mają na celu kreowanie wizerunku pożądanego pracodawcy. Ich głównym celem jest zbudowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy w opinii jej pracowników, kandydatów na rynku pracy oraz partnerów biznesowych.

Nazwa employer branding, tłumaczona z języka angielskiego, oznacza "budowanie marki pracodawcy". Profesjonalne budowanie wizerunku marki pracodawcy ułatwia rekrutację najlepszych kandydatów do pracy, nawiązywanie relacji biznesowych i pozyskiwanie nowych klientów.

Employer branding dzieli się na dwa rodzaje:

  • wewnętrzny – skierowany do obecnych pracowników firmy, mający na celu zmniejszenie procesu retencji i podniesienie zadowolenia pracowników,
  • zewnętrzny – obejmuje szeroko zakrojoną komunikację między pracodawcą a kandydatami.

Do wewnętrznego employer brandingu zalicza się takie działania, jak: benefity pracownicze, wyjazdy integracyjne, szkolenia, system bonusów i nagród, system wewnętrznej rekrutacji, dbanie o work-life balance.

Zewnętrzna promocja pracodawcy obejmuje między innymi: uczestnictwo w targach i konferencjach, aktywne prowadzenie profili w mediach społecznościowych, promocję firmy w ofertach pracy, profesjonalne przygotowanie wizytówki na stronie WWW.

Sprawdź również: wizerunek firmy, wizerunek firmy w internecie, co to jest strategia marketingowa, personal branding, co to jest marketing internetowy

Definicja pojęcia employer branding - budowanie marki pracodawcy
budowanie wizerunku marki pracodawcy, promocja pracodawcy
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...