Inna nazwa: budowanie wizerunku marki pracodawcy, promocja pracodawcy
Employer branding oznacza działania firmy, które mają na celu kreowanie wizerunku pożądanego pracodawcy. Ich głównym celem jest zbudowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy w opinii jej pracowników, kandydatów na rynku pracy oraz partnerów biznesowych.
Nazwa employer branding, tłumaczona z języka angielskiego, oznacza "budowanie marki pracodawcy". Profesjonalne budowanie wizerunku marki pracodawcy ułatwia rekrutację najlepszych kandydatów do pracy, nawiązywanie relacji biznesowych i pozyskiwanie nowych klientów.
Employer branding dzieli się na dwa rodzaje:
Do wewnętrznego employer brandingu zalicza się takie działania, jak: benefity pracownicze, wyjazdy integracyjne, szkolenia, system bonusów i nagród, system wewnętrznej rekrutacji, dbanie o work-life balance.
Zewnętrzna promocja pracodawcy obejmuje między innymi: uczestnictwo w targach i konferencjach, aktywne prowadzenie profili w mediach społecznościowych, promocję firmy w ofertach pracy, profesjonalne przygotowanie wizytówki na stronie WWW.
Sprawdź również: wizerunek firmy, wizerunek firmy w internecie, co to jest strategia marketingowa, personal branding, co to jest marketing internetowy
Definicja pojęcia employer branding - budowanie marki pracodawcy
budowanie wizerunku marki pracodawcy,
promocja pracodawcy
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!