Remarketing co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest remarketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: retargeting

Co to jest remarketing?
Co to jest remarketing?

Pojęcie remarketing (retargeting) oznacza typ kampanii reklamowej, która jest skierowana do osób mających wcześniej kontakt z daną ofertą (np. stroną produktu, witryną marki). Kampanie tego typu należą do. programów m.in Google Ads czy Facebook Ads. Reklamy te są bardzo skuteczne, wymagają śledzenia zachowań konsumentów.

Remarketing jest zjawiskiem, które działa na zasadzie poniższych kroków:

  1. osoba odwiedza stronę internetową, np. sklep;
  2. Google zapisuje w pamięci podręcznej tę informację;
  3. użytkownik przegląda inne serwisy;
  4. sieć AdSense wyświetla reklamy na podstawie plików cookies;
  5. odbiorca reklamy może ponownie wrócić na stronę sklepu i dokonać zakupu.

Definicja remarketingu w marketingu cyfrowym odwołuje się do bardzo konkretnej grupy odbiorców, która wcześniej wykazała się zainteresowaniem daną ofertą. Dzięki temu ten typ kampanii w internecie jest bardzo skuteczny i często korzystają z niego sklepy internetowe.

Remarketing jest metodą ponownego dotarcia do osób, które:

  • weszły w interakcję ze stroną czy profilem w mediach społecznościowych;
  • otworzyły reklamę z innej kampanii związaną z daną ofertą;
  • odwiedziły stronę produktową lub przeczytały informacje na temat usługi.

Remarketing może znacząco wpłynąć na konwersję serwisu internetowego.

Sprawdź również: co to jest Google, co to jest Google Ads, co to jest Google AdSense, co to jest cache, co to jest Facebook Ads, co to jest konwersja

Definicja pojęcia remarketing
retargeting
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...