Inna nazwa: retargeting
Pojęcie remarketing (retargeting) oznacza typ kampanii reklamowej, która jest skierowana do osób mających wcześniej kontakt z daną ofertą (np. stroną produktu, witryną marki). Kampanie tego typu należą do. programów m.in Google Ads czy Facebook Ads. Reklamy te są bardzo skuteczne, wymagają śledzenia zachowań konsumentów.
Remarketing jest zjawiskiem, które działa na zasadzie poniższych kroków:
Definicja remarketingu w marketingu cyfrowym odwołuje się do bardzo konkretnej grupy odbiorców, która wcześniej wykazała się zainteresowaniem daną ofertą. Dzięki temu ten typ kampanii w internecie jest bardzo skuteczny i często korzystają z niego sklepy internetowe.
Remarketing jest metodą ponownego dotarcia do osób, które:
Remarketing może znacząco wpłynąć na konwersję serwisu internetowego.
Sprawdź również: co to jest Google, co to jest Google Ads, co to jest Google AdSense, co to jest cache, co to jest Facebook Ads, co to jest konwersja
Definicja pojęcia remarketing
retargeting
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!