Konwersja po kliknięciu (CTC) co to jest - Click-Through Conversion, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Konwersja po kliknięciu (CTC) - Click-Through Conversion, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest Konwersja po kliknięciu?
Co to jest Konwersja po kliknięciu?

Pojęcie konwersja po kliknięciu (CTC, Click-Through Conversion) dotyczy zautomatyzowanego wskaźnika raportowania przedstawiającego odsetek użytkowników, którzy zobaczyli reklamę Google Ads, kliknęli ją i natychmiast zrealizowali pożądane działanie reklamodawcy (np. zakup czy rejestracja na stronie internetowej). 

Z terminem konwersji po kliknięciu (CTC) bezpośrednio związany jest współczynnik klikalności CTC%. Oblicza się go poprzez podzielenie liczby konwersji przez łączną liczbę kliknięć reklamy Google po raz pierwszy przez użytkownika. W ten sposób uzyskuje się współczynnik określający, jak często grupa docelowa dokonuje konwersji bezpośrednio po kliknięciu reklamy. 

Standardowe okna konwersji po kliknięciu dla reklam displayowych wynosi od 1 do 30 dni, jednak może się to zmieniać w zależności od samego reklamodawcy. 

Konwersja po wyświetleniu (VTC) różni się od konwersji po kliknięciu (CTC) okresem, jaki dzieli kliknięcia użytkowników od dokonania konwersji (nie jest to działanie natychmiastowe). 
 

Sprawdź również: co to jest konwersja, co to jest konwersja Google Ads, co to jest konwersja po wyświetleniu, co to jest współczynnik konwersji, co to jest optymalizacja konwersji

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia Konwersja po kliknięciu - Click-Through Conversion
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...