Optymalizacja konwersji (Conversion Rate Optimization, CRO) to proces mający na celu poprawienie stosunku liczby osób odwiedzających witrynę, do tych wykonujących pożądanie działanie. Optymalizacja konwersji to zbiór praktyk, które mają na celu poprawienie konwersji. Są to takie elementy jak chwytliwe CTA, bardziej przystępny UI czy lepszy content.
Optymalizacja konwersji to zadanie, które może obejmować sposób nawigacji po serwisie i zawarte w nim informacje. Aby proces ten był skuteczny, należy zlokalizować jakie trudności w witrynie napotykają użytkownicy. Celem CRO jest zwiększenie liczby dokonywanych konwersji wśród osób odwiedzających stronę internetową.
Sprawdź również: co to jest Google Analytics, co to jest e-commerce, co to jest Konwersja, co to jest konwersja, CTA, co to jest UI, co to jest Lejek konwersji
Sprawdź na blogu:
Definicja pojęcia optymalizacja konwersji - optymalizacja współczynnika konwersji
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!