BoFu to skrót od angielskiego sformułowania Bottom of the Funnel, które oznacza ostatnią część cyklu sprzedażowego, w którym użytkownik jest gotowy do podjęcia decyzji zakupowej.
Celem BoFu jest zamknięcie sprzedaży produktu, usługi lub nawet przekonania użytkownika do przyjęcia konkretnego podejścia.
Dla marketerów BoFu jest okazją do zaprezentowania swojej marki i przekonania odbiorcy do jej wyboru.
Tworzenie treści dla BoFu polega na udostępnianiu wiedzy i informacji, które mogą przekonać użytkownika do wyboru marki lub produktu.
W zależności od celu, treści BoFu można podzielić na kilka kategorii:
Sprawdź również: co to jest ToFu, co to jest MoFu
Definicja pojęcia BoFu - dół lejka sprzedażowego
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!