Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest BoFu - dół lejka sprzedażowego, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest BoFu?
Co to jest BoFu?

BoFu to skrót od angielskiego sformułowania Bottom of the Funnel, które oznacza ostatnią część cyklu sprzedażowego, w którym użytkownik jest gotowy do podjęcia decyzji zakupowej.

Celem BoFu jest zamknięcie sprzedaży produktu, usługi lub nawet przekonania użytkownika do przyjęcia konkretnego podejścia.

Dla marketerów BoFu jest okazją do zaprezentowania swojej marki i przekonania odbiorcy do jej wyboru.

Jakiego rodzaju treści tworzyć dla BoFu?

Tworzenie treści dla BoFu polega na udostępnianiu wiedzy i informacji, które mogą przekonać użytkownika do wyboru marki lub produktu. 

W zależności od celu, treści BoFu można podzielić na kilka kategorii:

Tworzenie treści dla BoFu – dobre praktyki

  • Skup się na problemach: twórz angażujące treści, które pokażą, że Twój produkt lub usługa rozwiązują problemy odbiorców.
  • Umieść odpowiednie słowa kluczowe: wybierz transakcyjne słowa kluczowe, których wyszukiwanie dotyczy konkretnego produktu lub usługi.
  • Podkreśl korzyści: zawsze zaskakuj czytelników, informując o konkretnych korzyściach ze swojej usługi.
  • Użyj call to action: element CTA sprawi, że odbiorcy będą gotowi na podjęcie decyzji.
  • Stosuj techniki SEO: optymalizuj title, meta description i treści, aby Twoja strona była bardziej widoczna w wynikach wyszukiwania.

Sprawdź również: co to jest ToFu, co to jest MoFu

Definicja pojęcia BoFu - dół lejka sprzedażowego
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.