MoFu to skrót od angielskiego sformułowania Middle of the Funnel, które oznacza środek lejka sprzedażowego. Jest to faza, w której klienci są już bardziej zaangażowani w proces decyzyjny i dopasowują swoją potrzebę do produktu/usługi firmy.
Pojęcie MoFu odnosi się do etapu w procesie zakupowym, w którym potencjalny klient zna już produkt lub usługę i powoli przygotowuje się do podjęcia ostatecznej decyzji.
MoFu postrzegane jest jako najważniejszy punkt w procesie sprzedaży, ponieważ to właśnie tutaj powstaje świadomy wybór ze strony konsumenta.
Aby skutecznie wspierać proces sprzedaży, treści tworzone dla MoFu powinny:
Dodatkowe zasady tworzenia contentu dla MoFU:
Sprawdź również: co to jest ToFu, co to jest BoFu
Definicja pojęcia MoFu - środek lejka sprzedażowego
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!