Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest e-mail marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: emailing, email marketing

Co to jest e-mail marketing?
Co to jest e-mail marketing?

E-mail marketing (emailing) to forma marketingu bezpośredniego, która do komunikacji wykorzystuje pocztę elektroniczną. Jest to najtańsza i najskuteczniejsza metoda dotarcia do obecnych i potencjalnych klientów, której zadaniem jest budowanie i podtrzymywanie relacji i sprzedaż oferowanych usług czy produktów.

Pojęcie e-mail marketing obejmuje takie zadania jak tworzenie baz klientów, zarządzanie nimi, przygotowywanie treści e-maili, ich wysyłkę czy obsługę przychodzących odpowiedzi.

Najważniejsze wskaźniki oceniające skuteczność działań to OR (open rate) oraz CTR (click-through rate). Pierwszy z nich wskazuje na odsetek odbiorców, którzy otworzyli wysłaną wiadomość i wyświetlili ją na urządzeniu, a drugi na odsetek osób, które kliknęły w zawartość maila.

Sprawdź również: co to jest CTR, co to jest marketing internetowy

Definicja pojęcia e-mail marketing
emailing, email marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.