Inna nazwa: emailing, email marketing
E-mail marketing (emailing) to forma marketingu bezpośredniego, która do komunikacji wykorzystuje pocztę elektroniczną. Jest to najtańsza i najskuteczniejsza metoda dotarcia do obecnych i potencjalnych klientów, której zadaniem jest budowanie i podtrzymywanie relacji i sprzedaż oferowanych usług czy produktów.
Pojęcie e-mail marketing obejmuje takie zadania jak tworzenie baz klientów, zarządzanie nimi, przygotowywanie treści e-maili, ich wysyłkę czy obsługę przychodzących odpowiedzi.
Najważniejsze wskaźniki oceniające skuteczność działań to OR (open rate) oraz CTR (click-through rate). Pierwszy z nich wskazuje na odsetek odbiorców, którzy otworzyli wysłaną wiadomość i wyświetlili ją na urządzeniu, a drugi na odsetek osób, które kliknęły w zawartość maila.
Sprawdź również: co to jest CTR, co to jest marketing internetowy
Definicja pojęcia e-mail marketing
emailing, email marketing
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!