Wynik spamu (ang. spam score) to wskaźnik dostępny w narzędziu Link Explorer, stworzonym przez firmę MOZ. Określa on procent potencjalnego ryzyka otrzymania kary od Google. Do obliczeń wykorzystuje uczenie maszynowe.
Spam Score jest wskaźnikiem, który pokazuje procentowy poziom spamu na stronie internetowej. Jego algorytmy biorą pod uwagę 27 wspólnych cech stron ukaranych przez Google i na ich podstawie określają wynik:
Wysoki wskaźnik Spam Score nie zawsze oznacza, że na stronie internetowej znajduje się spam. Może on świadczyć o tym, że witryna nie cieszy się dużym autorytetem, dlatego należy się jej przyjrzeć i wyeliminować błędy.
Sprawdź również: co to jest MOZ, co to jest SPAM, co to jest linki nienaturalne, co to jest black hat SEO
Dodatkowe informacje:
Definicja pojęcia wynik spamu - spam score
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!