Inna nazwa: reklama interstitial, banner interstitial
Interstitial to rodzaj inwazyjnej reklamy internetowej, która pojawia się w osobnym oknie przeglądarki o wielkości całego ekranu monitora przed załadowaniem właściwej strony WWW.
Nazwa interstitial w marketingu oznacza banner reklamowy, który zajmuje całą stronę w przeglądarce i trwa od kilku do kilkudziesięciu sekund, często uniemożliwiając użytkownikowi wykonanie ruchu, dopóki nie zaangażuje się on w reklamę.
Reklama pełnoekranowa tego typu ma na celu zainteresowanie użytkownika i zmuszenie go do obejrzenia strony internetowej reklamowanej firmy.
Reklama interstitial może pojawiać się na stronie w różnych momentach. Wyróżnia się:
Sprawdź również: co to jest marketing internetowy
Definicja pojęcia reklama pełnoekranowa - interstitial
reklama interstitial, banner interstitial
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 2 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!