Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest wskaźnik udziału w mediach społecznościowych - Social Media Engagement Rate, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest wskaźnik udziału w mediach społecznościowych?
Co to jest wskaźnik udziału w mediach społecznościowych?

Wskaźnik udziału w mediach społecznościowych (ang. Social Media Engagement Rate) to miara, która określa poziom interakcji użytkowników z treściami publikowanymi na platformach społecznościowych. 

Wskaźnik udziału jest obliczany poprzez podzielenie liczby interakcji z postami (polubienia, komentarze, udostępnienia) przez liczbę otrzymanych wyświetleń postów. Otrzymany wynik mnożony jest przez 100%.

Wskaźnik ten pozwala na ocenę skuteczności działań marketingowych prowadzonych w mediach społecznościowych, a także umożliwia porównanie efektywności różnych kampanii i strategii social media.
 

Definicja pojęcia wskaźnik udziału w mediach społecznościowych - Social Media Engagement Rate
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.