TikTok Pixel co to jest - Piksel TikToka, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest TikTok Pixel - Piksel TikToka, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest TikTok Pixel?
Co to jest TikTok Pixel?

TikTok Pixel (TikTok Piksel) to fragment kodu Javascript, który możesz zainstalować na swojej stronie internetowej. Dzięki temu kodowi zamieszczonemu w witrynie TikTok automatycznie przechwytuje działania użytkownika na Twojej stronie i może śledzić konkretne aktywności internautów, takie jak dodanie do koszyka, czy złożenie zamówienia.

Czym są zdarzenia Piksel TikTok?

Zdarzenia Piksel TikTok to określone działania podejmowane przez użytkowników na Twojej stronie lub w aplikacji. Istnieje aż 14 typów zdarzeń rejestrowanych przez Pixela na TikToku:

  • dodanie informacji o sposobie płatności,
  • dodanie produktu do koszyka,
  • dodanie produktu do listy życzeń,
  • kliknięcie określonych przycisków,
  • dokonanie płatności,
  • zakończenie rejestracji,
  • nawiązanie kontaktu,
  • pobranie (np. newslettera),
  • rozpoczęcie realizacji transakcji,
  • złożenie zamówienia,
  • szukanie produktu,
  • przesłanie formularza kontaktowego,
  • subskrypcja,
  • wyświetlenie zawartości.

Każdy typ zdarzenia odpowiada innej czynności, którą ktoś może wykonać na Twojej stronie internetowej lub w aplikacji. Na przykład, jeśli ktoś pobierze newsletter, jest to zdarzenie pobrania.

Zdarzenia Pixel TikToka umożliwiają śledzenie działań użytkowników (w tym sposobu, w jaki ludzie wchodzą w interakcję ze stroną WWW lub aplikacją). Dla reklamodawców to możliwość stworzenia na ich podstawie niestandardowych grup odbiorców dla nowych reklam.

Dlaczego warto używać TikTok Pixela?

TikTok Pixela warto używać z co najmniej 3 powodów. Są to:

  • doskonałe narzędzie pomiarowe – TikTok Pixel pomoże Ci w śledzeniu zwrotu z inwestycji (ROI) kampanii reklamowych;
  • tworzenie bardziej ukierunkowanych kampanii reklamowych – TikTok Pixel umożliwi Ci dokładniejsze targetowanie przekazu do skonkretyzowanej grupy odbiorców (potencjalnych klientów);
  • remarketing – TikTok Pixel ułatwia w ponownym dotarciu do osób, które odwiedziły Twoją witrynę za pomocą spersonalizowanych reklam.

Jak zainstalować TikTok Pixel na mojej stronie internetowej?

Aby zainstalować TikTok Pixel na swojej stronie internetowej, wykonaj następujące kroki:

  1. Utwórz Pixel:
    • Zaloguj się do TikTok Business Center i przejdź do TikTok Ads Manager → Assets  → Events.
    • Wybierz „Web Events” i kliknij „Create Pixel”. Nazwij swój pixel i wybierz „TikTok Pixel”.
  2. Zainstaluj kod Pixela:
    • Wybierz opcję ręcznej instalacji kodu, skopiuj kod Javascript i wklej go w sekcji swojej strony internetowej.
    • Alternatywnie, użyj zewnętrznych aplikacji, takich jak Google Tag Manager, aby automatycznie zainstalować Pixel.

Sprawdź również: co to jest TikTok, co to jest TikTok Ads

Definicja pojęcia TikTok Pixel - Piksel TikToka
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...