Inna nazwa: whisper marketing, word of mouth marketing, marketing plotki, marketing rekomendacji
Marketing szeptany (buzz marketing) to forma marketingu, która polega na poinformowaniu odbiorców o zaletach danego produktu czy usługi poprzez wywołanie dyskusji na jej temat. Marketing szeptany może być również określany jako whisper marketing, word of mouth marketing, marketing plotki czy marketing rekomendacji.
Definicja marketingu szeptanego obejmuje różne jego formy, takie jak:
Buzz marketing nie może być utożsamiany z reklamą, w przeciwieństwie do niej budzi bowiem pozytywne emocje wobec danej usługi czy produktu.
Celem marketingu szeptanego jest wzbudzenie zainteresowania daną usługą czy produktem i wywołanie dyskusji na ten temat, budowanie pozytywnych skojarzeń, wzmocnienie pozycji marki, kreowanie trendów, ale również próba zmierzenia się z negatywnymi opiniami.
Sprawdź również: co to jest marketing internetowy
Definicja pojęcia marketing szeptany - buzz marketing
whisper marketing, word of mouth marketing, marketing plotki, marketing rekomendacji
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!