Marketing szeptany co to jest - buzz marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest marketing szeptany - buzz marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: whisper marketing, word of mouth marketing, marketing plotki, marketing rekomendacji

Co to jest marketing szeptany?
Co to jest marketing szeptany?

Marketing szeptany (buzz marketing) to forma marketingu, która polega na poinformowaniu odbiorców o zaletach danego produktu czy usługi poprzez wywołanie dyskusji na jej temat. Marketing szeptany może być również określany jako whisper marketing, word of mouth marketing, marketing plotki czy marketing rekomendacji.

Definicja marketingu szeptanego obejmuje różne jego formy, takie jak:

  • marketing wirusowy,
  • evangelist marketing,
  • casual marketing,
  • product seeding,
  • trendsetting,
  • cause marketing,
  • brand blogging,
  • community marketing.

Buzz marketing nie może być utożsamiany z reklamą, w przeciwieństwie do niej budzi bowiem pozytywne emocje wobec danej usługi czy produktu.

Celem marketingu szeptanego jest wzbudzenie zainteresowania daną usługą czy produktem i wywołanie dyskusji na ten temat, budowanie pozytywnych skojarzeń, wzmocnienie pozycji marki, kreowanie trendów, ale również próba zmierzenia się z negatywnymi opiniami.

Sprawdź również: co to jest marketing internetowy

Definicja pojęcia marketing szeptany - buzz marketing
whisper marketing, word of mouth marketing, marketing plotki, marketing rekomendacji
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...