Snapchat (snap) co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Snapchat (snap), co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest Snapchat?
Co to jest Snapchat?

Snapchat to aplikacja mobilna dostępna na urządzenia oparte na systemie operacyjnym Android lub iOS. Za pośrednictwem programu użytkownicy mogą wysyłać i odbierać stworzone przez siebie krótkie treści i filmy tzw. Snapy. Każdy Snap udostępniany jest osobom obserwującym serwis na 24 godziny - wyjątek stanowią te filmy, które zostały usunięte lub przypisano im inny limit czasowy.

Nazwa Snapchat weszła do obiegu w 2011 roku kiedy to powstała pierwsza wersja aplikacji. Twórcami komunikatora internetowego są studenci Uniwersytetu Stanforda - Evan Spiegel, Bobby Murphy oraz Reggie Brown. Obecnym właścicielem Snapchata jest firma Snap inc.

Funkcje Snapchata

Snapchat oferuje coraz to nowsze możliwości dla użytkowników platformy (Snapchatterów).

Podstawowe funkcje Snapchata przedstawiono na poniższej liście.

  • Snap Map: rodzaj interaktywnej mapy z możliwością udostępniania bieżącej lokalizacji znajomym.
  • Snapchat Stories: forma chronologicznie uporządkowanych snapów oglądanych przez obserwujących w czasie 24h od ich wysłania.
  • Memories: zapisane w aplikacji Snapy.
  • My AI: chatbot dla użytkowników aplikacji; stworzony w oparciu o technologie ChatGPT.
  • Snappassy: wyświetlony obok znajomych symbol 🔥, który oznacza snapowanie przez 3 dni z rzędu.
  • Filtry głosowe i nakładki: zabawne filtry zniekształcające głos lub dodatki urozmaicające selfie.
  • Wiadomości tekstowe: opcja przesyłania wiadomości i prowadzenia czatu ze znajomymi.
  • Bitmoji: animowany awatar tworzony przez użytkownika i używany w Snapach i na czacie.
  • Czaty grupowe: funkcja komunikowania się z użytkownikami w ramach grupy.
  • Snap Store: sklep internetowy Snapchat oferujący różne produkty związane z marką.
  • Spotlight: opcja udostępniania i przeglądania popularnych, viralowych treści w formie krótkich filmów.
  • Tryb ducha: wyłączenie opcji śledzenia lokalizacji przez innych użytkowników na mapie Snapchata.

Zapamiętaj!

Jeżeli robisz zrzuty ekranu na Snapchacie to do twórcy Snapa wysyłane są powiadomienia o zrobieniu screenów. Podobnie jest w przypadku ponownego odtworzenia treści wysłanej przez innego użytkownika.

Jak założyć konto na Snapchacie?

Według zasad Snapchata, aby założyć konto w tym social medium, użytkownik musi mieć co najmniej 13 lat.

Aby zarejestrować się i korzystać z platformy Snapchat postępuj zgodnie z poniższymi krokami z instrukcji.

  1. Pobierz aplikację Snapchat na telefon komórkowy z systemem Android lub iOS.
  2. Przejdź do aplikacji i kliknij “Zarejestruj się”.
  3. Wprowadź swoje dane: imię, nazwisko, a następnie datę urodzin.
  4. Stwórz swoją nazwę (nazwę użytkownika można zmieniać raz w roku).
  5. Wpisz silne hasło, złożone z co najmniej 10 znaków.
  6. Podaj swój numer telefonu i zweryfikuj go za pomocą numeru telefonu lub adresu e-mail.
  7. Wyszukaj i dodaj znajomych do kontaktów.

Jak reklamować się na Snapchacie w 5 krokach? Checklista

Na Snapchacie możliwe jest utworzenie konta firmowego, którego samo uruchomienie jest darmowe. Za korzystanie z funkcji reklam (Snapchat Ad) użytkownik musi już zapłacić. Reklamy na Snapchacie wyświetlane są pomiędzy Snapami udostępnionymi na Stories bądź na Stories twórcy.

Reklamowanie się na Snapchacie można sprowadzić do wykonania 5 kroków z gotowej checklisty.

  1. Wybierz cel reklamowy: budowanie świadomości, pozyskiwanie klientów, wzrost instalacji promowanej aplikacji lub wzrost sprzedaży.
  2. Określ budżet reklamowy: bezpośrednio uzależniony od celów reklamowych, docelowej grupy odbiorców, rodzaju reklamy.
  3. Zdefiniuj grupę potencjalnych klientów: segmentacja na podstawie zachowania, kryteriów demograficznych, lokalizacji,  cech dotychczasowych klientów, typu urządzenia, systemów operacyjnych i metod łączenia z siecią.
  4. Wybierz format reklamowy: Story Ad, First Story, reklamy z filtrami AR, Dynamic Ads, SnapAds, geofiltry sponsorowane, Collection Ad.
  5. Stwórz kreację reklamową: dodaj zdjęcie, film, użyj prostego nagłówka i dołącz chwytliwe CTA.
  6. Sprawdź wyniki Twoich reklam na Snapchacie: przeanalizuj uzyskane rezultaty w zakładce Delivery Insights.

Sprawdź również: co to jest social media, co to jest Snapchat Ads, co to jest aplikacja mobilna

Definicja pojęcia Snapchat
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

4 / 5 według 6 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...