Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest EAT - wiedza ekspercka, siła autorytetu, wiarygodność, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest EAT?
Co to jest EAT?

EAT to kryteria oceny stron internetowych przez algorytm Google, które odwołują się do ich wiedzy specjalistycznej, siły autorytetu i wiarygodności. Zasady te stosuje się do sprawdzania treści i wartości samej strony. Kryteria EAT zostały przygotowane dla testerów zatrudnionych w celu weryfikacji sposobu działania algorytmów Google. Same zasady nie są częścią automatycznego systemu oceny serwisów.

EAT to skrót od: “Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness”, co można przetłumaczyć jako “wiedza ekspercka, siła autorytetu, wiarygodność”.

EAT to system patrzenia na ogólną jakość serwisu, który w efekcie daje wskaźnik EAT. Ma on wpływ na ranking strony w organicznych wynikach wyszukiwania w SERP-ach. Pierwszy raz to określenie pojawiło się w dokumencie Search Quality Evaluator Guidelines (wytyczne dla oceniających jakość wyszukiwania).

Sprawdź również: co to jest Google, co to jest algorytm Google, co to jest YMYL

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia EAT - wiedza ekspercka, siła autorytetu, wiarygodność
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 10 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Sempire Europe Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS nr 0000969190. Twoje dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie i przygotowania oferty, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższego celu. Masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.