Visual content marketing jest odmianą content marketingu, skupiającą się na treści wizualnej. W visual content marketingu podstawowymi elementami przekazywania informacji odbiorcom stają się obrazy, do których można zaliczyć zdjęcia, infografiki, screenshoty, komiksy, memy czy diagramy. Wśród wykorzystywanych przez visual content marketing narzędzi znajdują się również filmy i prezentacje multimedialne.
Nazwa visual content marketing, przetłumaczona z języka angielskiego, oznacza marketing treści wizualnych. Marketing opierający się na zdjęciach i filmach umożliwia szybsze dostarczenie wiadomości i informacji w sposób, który jest łatwy do zapamiętania przez użytkownika. Umożliwia on również promocję marki na portalach, w których grafiki są głównym rodzajem publikowanego contentu, jak Instagram czy Pinterest.
Sprawdź również: co to jest content marketing, co to jest Pinterest, co to jest Instagram, co to jest Facebook, co to jest marketing internetowy
Definicja pojęcia visual content marketing
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!