Inna nazwa: strona firmowa
Fanpage oznacza profil firmowy (stronę firmową) na Facebooku, Instagramie lub LinkedIn. Przeznaczony jest dla firm, marek oraz osób publicznych. Fanpage umożliwia szybką i sprawną komunikację firmy z jej odbiorcami oraz zwiększenie świadomości marki.
Profil firmowy zawiera najczęściej takie podstawowe informacje jak opis działalności, dane kontaktowe, link do witryny lub sklepu internetowego oraz zdjęcie profilowe przedstawiające w większości przypadków logo marki czy firmy.
Fanpage to przestrzeń, która umożliwia przedstawienie oferty, zaprezentowanie nowych usług lub produktów, informowanie o aktualnych poczynaniach firmy czy planowanych działaniach.
Założenie strony firmowej na Facebooku czy Instagramie to mało skomplikowany proces, nie jest jednak możliwe bez posiadania prywatnego profilu.
Sprawdź również: co to jest social media, co to jest Facebook, co to jest Instagram, co to jest LinkedIn
Sprawdź na blogu:
Definicja pojęcia fanpage - profil firmowy
strona firmowa
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!