Marketing bezpośredni co to jest - direct marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest marketing bezpośredni - direct marketing, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest marketing bezpośredni?
Co to jest marketing bezpośredni?

Marketing bezpośredni (ang. direct marketing) jest formą bezpośredniej komunikacji firmy z klientem. Jest on również określany jako promocja bezpośrednia.

Marketing bezpośredni to działanie, które polega na bezpośrednich komunikatach kierowanych do starannie wybranych klientów, często w indywidualnym kontakcie, w celu uzyskania bezpośredniej reakcji.

Celem marketingu bezpośredniego jest:

  • polepszenie wizerunku marki,
  • wzrost sprzedaży,
  • informowanie o zmianach dotyczących firmy, firmowej strony internetowej itp.

Podstawowymi formami marketingu bezpośredniego są:

  • sprzedaż wysyłkowa – polegająca na składaniu przez użytkowników zamówień z katalogów dostarczanych przez firmę lub dostępnych w internecie,
  • telemarketing – polegający na wykorzystaniu telefonu do bezpośredniego kontaktu z klientem i sprzedaży produktów,
  • sprzedaż w domu klienta – polegająca na prezentacji produktu w domu klienta, a następnie jego sprzedaży,
  • marketing telewizyjny – polegający na wykorzystaniu specjalnych programów telewizyjnych, które prezentują dany produkt,
  • marketing online – polegający na prezentacji oraz sprzedaży produktów za pośrednictwem internetu.

Sprawdź również: co to jest telemarketing, co to jest agencja reklamowa, co to jest real time marketing, co to jest marketing internetowy, co to jest e-mail marketing,

Sprawdź na blogu:

Definicja pojęcia marketing bezpośredni - direct marketing
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...