Test optymalizacji mobilnej (Mobile-Friendly Test) to narzędzie stworzone przez Google, które pozwala sprawdzić, czy strona internetowa jest zoptymalizowana pod kątem wyświetlania na urządzeniach mobilnych, takich jak smartfony czy tablety. Optymalizacja mobilna jest istotna ze względu na coraz większą liczbę osób korzystających z urządzeń mobilnych do przeglądania internetu.
Test optymalizacji mobilnej analizuje różne aspekty strony, takie jak:
Po przeprowadzeniu testu optymalizacji mobilnej, narzędzie dostarcza wynik, informując, czy strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, oraz wskazówki dotyczące ewentualnych poprawek, które można wprowadzić, aby zoptymalizować stronę pod kątem wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Optymalizacja mobilna jest ważna nie tylko dla komfortu użytkowników, ale także dla pozycjonowania strony w wynikach wyszukiwania Google, ponieważ wyszukiwarka preferuje strony przystosowane do urządzeń mobilnych.
Definicja pojęcia test optymalizacji mobilnej - Mobile Friendly Test
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!