Google Moja Firma (GMF) to dawna nazwa na Profil Firmy w Google – z angielskiego Google Business Profile (dawniej Google My Business). Jest to darmowa platforma udostępniona przez Google, dzięki której można stworzyć wizytówkę firmy w Google (wizytówkę GMF). Dzięki temu firma zostaje dodana do bazy i wyświetla się w Mapach Google.
Wizytówka Google prezentuje wybrane informacje na temat firmy, które właściciel chce zaprezentować w wyszukiwarce. Są to informacje, takie jak:
Profil Firmy w Google (dawniej Google Moja Firma) jest narzędziem do tworzenia wizytówki dostępnej w wyszukiwarce Google. W SERP-ie wygląda w ten sposób:
Wizytówka Google (Profil Firmy w Google) jest sposobem na zwiększenie wyszukiwań lokalnych firmy w wynikach wyszukiwania Google. Do jej największych zalet należy:
Zanim dodasz swoją firmę w Mapach Google, musisz zalogować się na konto Google i przeprowadzić weryfikację profilu firmy.
Wizytówkę Google założysz na 3 sposoby.
Uwaga: Dokończ rejestrację profilu firmy, postępując zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
Uzupełnienie wizytówki w Google Moja Firma to świetny sposób na to, by zyskać widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania.
Oto najważniejsze informacje, o które należy zadbać, aby zwiększyć swoją obecność w internecie:
Zaleca się, aby do zarządzania wizytówką firmy w Google korzystać z konta firmowego, choć nie jest to warunek konieczny.
Sprawdź również: co to jest wizytówka Google, co to jest NAP
Dodatkowe informacje:
Definicja pojęcia Google Moja Firma - Google My Business
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 11 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!