Google Moja Firma (GMF, GMB) co to jest - Google My Business, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest Google Moja Firma (GMF, GMB) - Google My Business, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Co to jest Google Moja Firma?
Co to jest Google Moja Firma?

Google Moja Firma (GMF) to dawna nazwa na Profil Firmy w Google – z angielskiego Google Business Profile (dawniej Google My Business). Jest to darmowa platforma udostępniona przez Google, dzięki której można stworzyć wizytówkę firmy w Google (wizytówkę GMF). Dzięki temu firma zostaje dodana do bazy i wyświetla się w Mapach Google.

Wizytówka Google prezentuje wybrane informacje na temat firmy, które właściciel chce zaprezentować w wyszukiwarce. Są to informacje, takie jak:

  • godziny otwarcia,
  • nazwa firmy,
  • lokalizacja,
  • opinie klientów,
  • numer telefonu,
  • strona internetowa.

Profil Firmy w Google (dawniej Google Moja Firma) jest narzędziem do tworzenia wizytówki dostępnej w wyszukiwarce Google. W SERP-ie wygląda w ten sposób:

wizytówka w Google
Wizytówka SEMPIRE w wynikach wyszukiwania Google

Wizytówka Google (Profil Firmy w Google) jest sposobem na zwiększenie wyszukiwań lokalnych firmy w wynikach wyszukiwania Google. Do jej największych zalet należy:

  • możliwość dotarcia do lokalnych, potencjalnych klientów, 
  • zbieranie opinii o działalności firmy,
  • ułatwienie dostępu do danych kontaktowych firmy.

Jak stworzyć wizytówkę w Google Moja Firma? 3 sposoby

Zanim dodasz swoją firmę w Mapach Google, musisz zalogować się na konto Google i przeprowadzić weryfikację profilu firmy.

Wizytówkę Google założysz na 3 sposoby.

  1. Wpisz lokalizację fizyczną firmy w pasek wyszukiwania i kliknij „Dodaj swoją firmę”.
  2. Kliknij docelowe miejsce na mapie, a następnie – „Dodaj swoją firmę”.
  3. Rozwiń „Menu” i kliknij „Dodaj swoją firmę”.

Uwaga: Dokończ rejestrację profilu firmy, postępując zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.

O co uzupełnić wizytówkę w Google Moja Firma?

Uzupełnienie wizytówki w Google Moja Firma to świetny sposób na to, by zyskać widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Oto najważniejsze informacje, o które należy zadbać, aby zwiększyć swoją obecność w internecie:

  • dodanie godziny pracy,
  • dodanie danych kontaktowych,
  • dodanie opisu firmy,
  • dodanie logo firmy.

Zaleca się, aby do zarządzania wizytówką firmy w Google korzystać z konta firmowego, choć nie jest to warunek konieczny.

Sprawdź również: co to jest wizytówka Google, co to jest NAP

Dodatkowe informacje:

  • Profil Firmy w Google - https://www.google.com/intl/pl_pl/business/

Definicja pojęcia Google Moja Firma - Google My Business
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 11 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...