Rich media co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku | Sempire

Chcesz pozyskać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż?

Zamów bezpłatną konsultację ze Specjalistą od reklamy w Internecie! Otrzymasz darmowe porady, konsultacje i analizę Twojej strony internetowej. Dowiedz się:

  • Jakie działania w Google realizują firmy konkurencyjne
  • Co musisz poprawić na swojej stronie internetowej
  • Ile możesz zyskać wdrażając konkretne rozwiązania

Co to jest rich media, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku

Inna nazwa: reklama rich media

Co to jest rich media?
Co to jest rich media?

Rich media to termin oznaczający reklamę obejmującą zaawansowane funkcje, takie jak wideo, dźwięk czy inne elementy zachęcające użytkownika do wchodzenia w interakcję i zapoznania się z przekazem.

Rich media jest formatem, który dzięki technologii HTML5, może zawierać wiele poziomów treści w jednym miejscu docelowym – są to np. tekst, animacja, obrazek, wideo, dźwięk, gra czy mapa z lokalizacją w ramach różnorodnych kombinacji. Dynamiczny charakter, którym charakteryzuje się reklama rich media, pozwala na dopasowanie się do urządzenia odbiorcy, miejsca, w którym trafił on na reklamę czy aktualnej pogody.

W przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy format rich media może używać wielu plików, rozwijać się do większego rozmiaru i śledzić wiele linków docelowych.

Wyróżnia się trzy rodzaje kreacji rich media:

  • reklamy in page – pojawiają się w różnych miejscach na stronie w postaci banneru,
  • reklamy out-of-page - nie są sztywnie umieszczone na stronie, np. pop-up,
  • wideo in stream – wideo pojawiające się przed lub po zapoznaniu się z zawartością witryny.

Wykorzystanie reklam rich media wpływa na wzrost zaangażowania odbiorcy w kontakcie z reklamą i zwiększa jej widoczność poprzez oddziaływanie na różnorodne zmysły i zaciekawienie.

Sprawdź również: co to jest visual content marketing, co to jest content marketing, co to jest video marketing, co to jest HTML, co to jest marketing internetowy

Definicja pojęcia rich media
reklama rich media
w słowniku otrzymała ocenę

1 2 3 4 5

5 / 5 według 1 opinii

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Dobry wybór!

Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!

Twoje dane administruje SEMPIRE Europe sp. z o.o.
Więcej o ochronie danych
Administratorem danych osobowych jest SEMPIRE Europe sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, adres: Plac Andersa 3, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000969190. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty. Zobacz więcej...