Inna nazwa: reklama rich media
Rich media to termin oznaczający reklamę obejmującą zaawansowane funkcje, takie jak wideo, dźwięk czy inne elementy zachęcające użytkownika do wchodzenia w interakcję i zapoznania się z przekazem.
Rich media jest formatem, który dzięki technologii HTML5, może zawierać wiele poziomów treści w jednym miejscu docelowym – są to np. tekst, animacja, obrazek, wideo, dźwięk, gra czy mapa z lokalizacją w ramach różnorodnych kombinacji. Dynamiczny charakter, którym charakteryzuje się reklama rich media, pozwala na dopasowanie się do urządzenia odbiorcy, miejsca, w którym trafił on na reklamę czy aktualnej pogody.
W przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy format rich media może używać wielu plików, rozwijać się do większego rozmiaru i śledzić wiele linków docelowych.
Wyróżnia się trzy rodzaje kreacji rich media:
Wykorzystanie reklam rich media wpływa na wzrost zaangażowania odbiorcy w kontakcie z reklamą i zwiększa jej widoczność poprzez oddziaływanie na różnorodne zmysły i zaciekawienie.
Sprawdź również: co to jest visual content marketing, co to jest content marketing, co to jest video marketing, co to jest HTML, co to jest marketing internetowy
Definicja pojęcia rich media
reklama rich media
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!