Inna nazwa: reklama geolokalizacyjna
Reklama lokalna (Local Advertising) to działania marketingowe i promocyjne skierowane do konkretnego regionu, miasta, dzielnicy czy społeczności lokalnej. Celem reklamy lokalnej jest dotarcie do potencjalnych klientów w określonym obszarze geograficznym, zwiększenie świadomości marki, promowanie produktów i usług oraz zyskanie przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku.
Reklama lokalna może przybierać różne formy, takie jak:
Kierowanie reklamy lokalnej pozwala przedsiębiorstwom na skoncentrowanie działań marketingowych na konkretnych obszarach geograficznych, co pozwala na lepsze dopasowanie oferty do potrzeb i preferencji lokalnych klientów oraz osiągnięcie większej efektywności promocyjnych działań.
Definicja pojęcia reklama lokalna - Local Advertising
reklama geolokalizacyjna
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 1 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!