Inna nazwa: zewnętrzna duplikacja treści
Zewnętrzny duplicate content (external duplicate content) oznacza powtórzenie treści na co najmniej dwóch różnych domenach.
Zewnętrzny duplikat treści jest wynikiem świadomego powielania treści z innych witryn lub braku wiedzy i zwyczajnej nieuwagi.
Najczęstsze przypadki, w których dochodzi do zjawiska external duplicate content:
Zewnętrzna duplikacja treści dotyczy bardzo często sklepów internetowych, w których dochodzi do kopiowania opisów produktów ze stron producentów.
External duplicate content ma negatywny wpływ na ranking strony w wyszukiwarkach. Notoryczne powielanie treści może skutkować nałożeniem przez Google kary algorytmicznej, obniżeniem pozycji w wynikach wyszukiwania lub nawet całkowitym usunięciem witryny z indeksu stron.
Sprawdź również: co to jest duplicate content, co to jest wewnętrzny duplicate content, co to jest sklep internetowy, co to jest opis produktu, co to jest kara algorytmiczna, co to jest indeksowanie stron
Definicja pojęcia zewnętrzny duplicate content - zewnętrzny duplikat treści
zewnętrzna duplikacja treści
w słowniku otrzymała ocenę
5 / 5 według 10 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!