Filtr algorytmiczny, nazywany również karą algorytmiczną (algorithmic penalty), to sankcja nakładana automatycznie na stronę internetową przez algorytm Google (Panda, Pigwin) i powodująca gwałtowny spadek pozycji w wynikach wyszukiwania.
Filtr algorytmiczny nakładany jest za naruszanie wskazówek dla webmasterów i prowadzenie działań związanych z Black Hat SEO. Jego wykrycie jest znacznie trudniejsze w porównaniu do filtra ręcznego, ponieważ właściciel strony nie otrzymuje informacji o nałożeniu kary w Google Search Console. Aby sprawdzić, czy witryna posiada filtr algorytmiczny Google, należy przeanalizować widoczność fraz kluczowych i ruch na stronie.
Najczęstsze przyczyny nałożenia kary algorytmicznej przez roboty Google:
Po zlikwidowaniu przyczyny nałożenia filtra algorytmicznego i przeindeksowaniu strony przez robota, kara jest automatycznie wycofywana.
Sprawdź również: co to jest filtr Google, filtr ręczny, co to jest ban, co to jest algorytm Google, co to jest Google Panda, co to jest Google Pingwin, co to jest black hat seo, co to jest Google Search Console, co to jest keyword stuffing, co to jest duplicate content, co to jest linki nienaturalne
Dodatkowe informacje:
Definicja pojęcia filtr algorytmiczny - kara algorytmiczna
w słowniku otrzymała ocenę
4.82 / 5 według 11 opinii
Przedstawimy strategię i wypromujemy Twój biznes. Daj nam znać o swoim projekcie!